یه هو یاده یه جمله افتادم
خشگلی دردسر داره!
خوب بود خوشگل بودیو شوهرت بددل میشدو از کاوتحصیلوازادی هایه اجتماعی منعت میکرد یا زندونیت میکرد!!!
ها؟
البته فقط واسه خنده بودا
تشکرشده 23 در 11 پست
یه هو یاده یه جمله افتادم
خشگلی دردسر داره!
خوب بود خوشگل بودیو شوهرت بددل میشدو از کاوتحصیلوازادی هایه اجتماعی منعت میکرد یا زندونیت میکرد!!!
ها؟
البته فقط واسه خنده بودا
n.erfani67 (چهارشنبه 18 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)