به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 62 از 92 نخستنخست ... 1222324252535455565758596061626364656667686970717282 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 611 تا 620 , از مجموع 913
  1. #611
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: احوال پرسی

    اهان راستی کیوان جان با عرض شرمندگی بسیار تولدت رو با چندین روز تاخیر ، امروز تبریک میگم ، ایشالله سال بعد با عروس خانومت تولدت رو جشن بگیری

    تولد عید شما مبارک
    تولد عید شما مبارک
    تولد عید شما مبارک

    این اخریه رو با آهنگ کلاه قرمزی بخونین

  2. 8 کاربر از پست مفید gole maryam تشکرکرده اند .

    gole maryam (چهارشنبه 10 فروردین 90)

  3. #612
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 01 شهریور 90 [ 08:34]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    111
    امتیاز
    1,943
    سطح
    26
    Points: 1,943, Level: 26
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 57
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    327

    تشکرشده 323 در 104 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احوال پرسی

    به به آقای آرمان! بسی خوشحال شدیم از ملاقاتتان

  4. 3 کاربر از پست مفید ashnayedirooz تشکرکرده اند .

    ashnayedirooz (یکشنبه 15 اسفند 89)

  5. #613
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,225
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,601 در 1,498 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: احوال پرسی

    به به! به جمیع فرصت طلبان گرامی عرض سلام و احترام دارم.
    خوشحالم که فرصتی فراهم شد که از احوال همه شما عزیزان خبر دار شدیم.
    منهم برای عید و بهار و ...به همتون تبریک میگم و آرزوهای قشنگ قشنگ دارم براتون.
    واااااااای خدا عااااااااااشق بهارم من!
    دلهای همتون بهاری باشه،
    لبتون خندون،
    زندگی به کامتون،
    و...
    مثل صحبتهای مجری های تلویزیون شد نه؟
    ولی عوضش از عمق دل بود.

  6. 8 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (چهارشنبه 10 فروردین 90)

  7. #614
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: احوال پرسی

    خب حالا حتما نباید عقد کنیم یا نامزد باشیم که بیاییم اینجا مطلب بنویسیم. بعضی وقتها یکی مثل آقای آرمان سبب خیر می شه و ...

    تا این تاپیک منتقل نشده من هم می خوام سال نو را به همه تبریک بگم. متنی که می ذارم مال خودم نیست. اما چون قشنگ بود کپی کردم اینجا.

    دوست ندارم از خدا بخوام که توي زندگي هيچ غمي نباشه،

    چرا که شاديها در کنار غمهاست که معنا پيدا ميکنه و زيبا ميشه.

    تنها از خدا ميخوام قدرتِ درکِ حضورش رو توي لحظه هاي زندگي به همه ي مخلوقاتش عطا کنه،

    اون وقته که هيچ مشکلي توان شکستن ما رو نداره.

    سال نو با ديدِ نو به زندگي و فرصتي دوباره براي بهتر زيستن به همه ی دوستان خوب همدردی مبارک باد


    ---------------------
    پاورقی : جهت اطلاع آویژه ی عزیز، پیشاپیش موافقت خودم را با پست بعدی یاسا اعلام می کنم

  8. 6 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (چهارشنبه 10 فروردین 90)

  9. #615
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 06 تیر 02 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1389-10-26
    نوشته ها
    101
    امتیاز
    10,730
    سطح
    68
    Points: 10,730, Level: 68
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    197

    تشکرشده 342 در 91 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: احوال پرسی

    سلام
    عنوان جالبی ایجاد کردی آقا آرمان
    من هم پیشاپیش سال جدید رو به همه دوستان تبریک میگم و تولد شما رو هم چنین
    ان شاالله در سال پیش رو خدا کمکمون کنه راه درست رو در زندگی بیابیم
    من همین جا از فرصت پیش آمده (سوء) استفاده!! می کنم و از آقای سنگتراشان به خاطر سایت همدردی تشکر میکنم و از همه دوستان به خاطر راهنمایی های خوبشون
    با اینکه حدود یک ماه و خورده ایست عضو شدم فرصت نشده بود تشکر کنم:D


  10. 3 کاربر از پست مفید محمد89 تشکرکرده اند .

    محمد89 (دوشنبه 16 اسفند 89)

  11. #616
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 آبان 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1389-7-11
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    4,871
    سطح
    44
    Points: 4,871, Level: 44
    Level completed: 61%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    803

    تشکرشده 795 در 162 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: احوال پرسی

    منم فرصت طلبم دیگه!;)
    پیشاپیش عید رو به همتون تبریک می گم و برا تک تک تون آرزوی موفقیت و بهروزی دارم؛
    سر سفره هفت سین به یاد اعضای خوب همدردی هم خواهم بود...
    راستی تولد جناب کیوان هم مبارک، ایشالا صد ساله شین، نه 120 ساله شین، نه 120 سال کمه همیــــــــــشه زنده باشیـــــن.
    کیک یاسا هم خیلی توووپ بود.
    تولد جناب آرمان هم پیشاپیش مبارک و هم چنین دوست جدیدمون سینا تولدتون مبارک.
    و این که...
    پست سارا بانو ، اولین بار که خوندمش برداشتی ازش کردم که ...، شاید حالم خوب نبود و این بدترین برداشت بود،
    ولی تنها چیزی که می خوام اینه که برداشتم غلط باشــــــــــــه.
    تقصیر خودتونه دیگه!
    مدل فیلسوفی می نویسین ...
    پست های شادتون همیشه مستدام.

    امروز دوستم می گفت این آخرای سال هر چی از خدا بخوای بهت می ده،این فرق می کنه با اون دعای سر سفره هفت سین.
    یعنی می شه 2 تا خواسته که قراره خدا بهمون بده، پس تا فرصت هست ازش بخواین که قول داده و گفته زیر قولش نمی زنه.
    من که یه لیست برداشتم بهش گفتم یه آرزو دارم اونم این که همه آرزوهای این لیست رو برآورده کنه;)
    امیدوارم قد یه دنیـــــــــــا شادی تو دلتون باشه.
    با آرزوی بهتریــــــــــن ها برا تک تک تون...

  12. 6 کاربر از پست مفید raha تشکرکرده اند .

    raha (چهارشنبه 10 فروردین 90)

  13. #617
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    آخـــــــــی بمیرم، کیوان این همه قلمبه سلمبه حرف زد و خودش رو در مظان اتهام قرار داد و همه رو گیج و منگ کرد که بگه " تولدمه"؟

    خب هزار بار مبارک باشه

  14. 5 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (سه شنبه 17 اسفند 89)

  15. #618
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 09:18]
    تاریخ عضویت
    1388-10-19
    نوشته ها
    1,262
    امتیاز
    11,056
    سطح
    69
    Points: 11,056, Level: 69
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 194
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    4,891

    تشکرشده 4,928 در 1,071 پست

    Rep Power
    144
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    ورود کامران2007 عزیز رو به جمع "بیشترین تشکر شده ها" تبریک میگم.
    مدتها بود که این لیست ثابت مونده بود و هیچ تغییر و تحولی از نظر اعضا نداشت.
    دست همگی درد نکنه.


  16. 8 کاربر از پست مفید هستی تشکرکرده اند .

    هستی (سه شنبه 17 اسفند 89)

  17. #619
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    سلام به همگی
    امیدوارم حالتون اینقد خوب باشه که فرصت داشته باشید تغییرات زمین رو در نو شدنش متوجه بشید.
    اگه بشدت از دست همسرتون ناراحتید ، میخواید که سر به تنش نباشه ، زندگی مشترکتون ابریه.
    یه لحظه همه چیز رو فراموش کنید ، پنجره خونه تون رو باز کنید بذارید یه نسیم نوروزی به سرو صورتتون بخوره ، تا دلتون تازه بشه.
    این کوله بار رنجش و کدورت رو هم همین الان زمین بذارید و با خودتون حملش نکنید.
    دیدید میشه و اینقدرها هم کار سختس نیست. حداقل از حملش راحت تره
    امیدوارم ذهن و دلتون همیشه بهاری و تر وتازه باشه
    .



  18. 10 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (چهارشنبه 18 اسفند 89)

  19. #620
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 فروردین 93 [ 12:48]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    نوشته ها
    1,249
    امتیاز
    16,138
    سطح
    81
    Points: 16,138, Level: 81
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 212
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,122

    تشکرشده 8,125 در 1,482 پست

    حالت من
    Vaaaaay
    Rep Power
    143
    Array

    RE: حال و احوال ياران همدردي (2)

    سلام دوستان گل همدردی:

    من احساس کردم که بهتره صحبت کنم و دوستان خودمو این نزدیک سال نو نگران خودم نکنم...
    شاید اون تاپیک یاسا تلنگری بود برای صحبتم و هنوزم نمی دونم چرا واقعا در تاپیک یاسا عزیزم بعد این همه مدت عدم فعالیت پستی زدم...
    راستش می خوام سعی کنم مثل قبل بنوبسم ولی نمی دونم اصلا چه مشکلی با خودم دارم...
    از لطف دوستان هم تو پیام و هم ایمیل ممنونم و پست های تالار که دوستان بیان کردند...
    خدا رو شکر هیچ مشکلی از نظر زندگی که ندارم...هم همسرم همچنان خوبه و هم خودم سعی کردم به قول فرشته مهربان مشاور خودم باشم ..خدا رو شکر آموخته هام از تالار به محک آزمایش خوب بود...
    و من هیچ مشکلی ندارم ...
    دوستان بیشتر مشکل من شاید به خاطر این باشه که من و همسرم در حال گرفتن یک تصمیم مهم و بزرگ برای آینده مون هستیم و من می ترسم و با اینکه خوب مسیرو می دونم این هراس کمی اذیتم می کنه....که بیشتر جهت تحصیل هست این تصمیم ....و همچنین من کارم خیلی زیاد شده و تقریبا هر روز 2 شیفت کار دارم و گاهی 8 صبح میرم و 8 شب میام خونه ...و این کار زیاد خستم کرده به خصوص اینکه در جایی هستم که باز مثل دوران دانشجویی بدترین و بد حال ترین مریض ها رو می بینم و صحنه های این افراد برای رو ح حساس من بسیار آزار دهنده است ...وقتی دم عید می بینم چه بسیار خانواده ها که امیدشون اینه که ما کمکی کنیم ولی هیچ کمکی نمی تونیم بکنیم واقعا اذیت میشم دوستان...انقدر تصادفات هولناک دیدم و آنقدر خون و استفراغ ( معذرت می خوام که گفتم) که واقعا فقط اشک میریزم...نه اشک برای این مشکلات چون بهشون عادت کردم ولی اشک برای ناتوانی انسان ..اینکه چقدر ما انسان ها گاهی نادانیم...این جهل انسان های اطرافم از هر نظر منو آزار میده ..نه اینکه من ادم دانایی باشم نه..من تازگی ها فهمیدم هر کس از انسان ها خودش در یک جهل دست و پا می زنه و اینو جهل نمی دونه و ما نمی تونیم ثابت کنیم کی درست می گه....آنقدر کتک خوردن زن ها دیدم..آنقدر جوان تریاکی و شیشه کشیده دیدم..انقدر کراکی دیدم..آنقدر خودکشی دیدم ...که جوان و زیبا خودشونو به خاطر هیچ و پوچ پر پر کردن....
    نکنید این کارها رو با خودتون و زندگیتون...
    چرا باید یک پیرزن سالم 80 ساله از فرط گشنگی تو خانه سالمندان رئوبروی من بشینه چون از ضعف با سر خورده زمین ..اخه چرا؟یکی نیست جواب منو بده؟
    چرا وقت شعار دادن همه ما خوبیم وقت عمل هیچکس پیدا نمیشه...
    چرا آنقدر پول شده همه زندگیمون ..حتی خود من ..اخه کو اون ارمان هایی که وقتی کوچیک بودیم برای خودمون نقاشی می کردیم ؟کو؟
    .............
    ببخشید اگر ناراحتتون کردم ولی وواقعا دلم پره ....
    یا شعر نیمایوشیج این روزها بدجور با منه....


    -------------


    آی آدمها، که در ساحل نشسته شاد و خندانید،

    یک نفر در آب دارد می سپارد جان

    یک نفر دارد که دست و پای دائم می زند

    روی این دریای تند و تیره و سنگین که می دانید،

    آن زمان که مست هستند

    از خیال دست یابیدن به دشمن،

    آن زمان که پیش خود بیهوده پندارید

    که گرفتستید دست ناتوان را

    تا توانایی بهتر را پدید آرید،

    آن زمان که تنگ می بندید

    بر کمرهاتان کمربند...

    در چه هنگامی بگویم؟

    یک نفر در آب دارد می کند بیهوده جان، قربان.

    آی آدمها که در ساحل بساط دلگشا دارید،

    نان به سفره جامه تان بر تن،

    یک نفر در آب می خواهد شما را

    موج سنگین را به دست خسته می کوبد،

    باز می دارد دهان با چشم از وحشت دریده

    سایه هاتان را ز راه دور دیده،

    آب را بلعیده در گود کبود و هر زمان بی تابی اش افزون.

    می کند زین آب ها بیرون

    گاه سر، گه پا، آی آدمها!

    او ز راه مرگ این کهنه جهان را باز می پاید،

    می زند فریاد و اُمید کمک دارد.

    آی آدمها که روی ساحل آرام در کار تماشایید!

    موج می کوبد به روی ساحل خاموش؛

    پخش می گردد چنان مستی بجای اُفتاده. بس مدهوش

    می رود، نعره زنان این بانگ باز از دور می آید،

    آی آدمها!

    و صدای باد هر دم دلگزاتر؛

    در صدای باد بانگ او رها تر،

    از میان آبهای دور و نزدیک

    باز در گوش این نداها،

    آی آدمها!


    ............
    دوستان عزیزم ..من خوبم ..خیلی خوبم ..شما خوب هستید؟






  20. 20 کاربر از پست مفید سارا بانو تشکرکرده اند .

    سارا بانو (چهارشنبه 18 اسفند 89)


 
صفحه 62 از 92 نخستنخست ... 1222324252535455565758596061626364656667686970717282 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.