سلام آقای مدیر
با ورود به کلبه افراد خوشبخت می خواستم بدونم که اشخاصی که خودشون رو خوشبخت می دونند به چه دلایلی خودشون رو خوشبخت می دونند با خوندن ارسالی دوستان به این نتیجه رسیدم که من هم تمامی این شرایط را دارم البته اگر خودم را خوشبخت بدانم با تمام دلتنگی هایم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)