به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 73
  1. #41
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    لطفا بی جوابم نذارین . خیلی خیلی ممنون ! ببخشید که طولانی شد.

    [/quote]
    شما ظاهرا همه دخترخانوما و حتی خانوما(چه داخلی چه خارجی!) رو رصد می کنید. هنوز زیاد نیست؟
    [/quote]

    ممنون از نظراتتون خانم آویژه . اما یه خورده لحنتون تنده اا !!

    من نگاه کردنم رو انکار نمی کنم و عرض کردم که این اواخر و به علت سردر گمیم بیشتر رو این مسائل حساس شدم. و تا اونجایی که از هم جنسایه خودم شناخت دارم و در دورو بریام دیدم . توجه اکثر افراد ذکور حتی متاهل و به ویژه افراد مجرد به خانم ها چه در محیط دانشگاه ؛چه سطح شهر و چه در کلیپ و.. جلب میشه و بعده برانداز کردن؛ ارائه ی نظر هم میکنن.
    کاملا از رو شناخت و مشاهده میگم . اگه خبر نداشتین ,با خبر شین!

    اگه بخوام جوابه سواله تون در مورد هدف از ازدواج رو بدم زیادی کش می یاد.

    شما داري به زور معيارهاي معنوي و اخلاقي را براي خودتان پررنگ مي كني در حالي برداشت من اين است كه معيارهاي ظاهري براي شما اولويت بالاتري دارد.
    به نظر من قبل از اينكه روي ادامه ي اين رابطه تمركز كني تمركزت را روي خودت بگذار.بر روي معيارهايت كار كن و دقت كن كه كداميك از اين معيارها واقعا براي خودت است و كداميك تحت تاثير شرايط و محيط است .مثلا ممكن است تحت تاثير خانواده ات باشد( ممكن است معيار تحصيلات داشتن خواهر برادرش تحت تاثير خانواده ات باشد) يا تحت تاثير جامعه ات باشد(مثلا مقايسه با دختران امروزي يك معيار تحت تاثير جامعه است) و ... و

    ممنونم مهسا خانوم. نظرات خوبی دادین.
    در مورد معیارا نظرتون رو به این شدت قبول ندارم. باطن و ظاهر هر کدام جایگاه خودشون رو دارن.

    معیار هاو نظرات اطرافیان و به ویژه خانواده هم موثرند !


    ممنون حامد جان.
    بازم ميگم معياره اصليم باطنه . اما اين دليله بي خيال شدنه ظاهر نميشه كه شايد يه جورايي هم ظاهرو ميخوام و هم باطنو . اما بازم ميگم باطنو بيشت مي خوام.

    ولی در این چهار صفحه که صحبت شده 95 درصد سوالهایت راجع به ظاهر این دخترها است.
    پس حق بده که همه فکر کنند شما دیدت اشتباهه.
    [/color] گفتم كه رو اين مسائل شك دارم و براي رفع شكم ايتا رو صادقانه مطرح كردم . شما و بعضي از دوستان ميگين كه آدم يا يا بايد زنگيه زنگي باشه يا روييه رويي !!؟
    در مورد قد هم دلم مي خواست اما همش هم به خواستنه من نيست كه منطق ميگه مني كه قد متوسط دارم . بايد همسري متناسب با قد خودم انتخاب كنم . آره دوست داشتم هم قد خودم و هم همسرم بلند باشه. و اين مساله حل شده است.
    فقط خواستم نظرتون رو بدونم. كه دونستم.

    براي مطرح كردن با پدر مادرم يه خورده زوده. و احتمالا با خواهرم مشورت كنم. مي خوام يه سري هم به شهرشون بزنم.
    نظرت چيه؟؟
    چه جوري ميتونم از خانوادش اطلاعات بدست بيارم؟؟ مي خوام به مغازه ي داداشش سر بزنم.





  2. کاربر روبرو از پست مفید nava تشکرکرده است .

    nava (جمعه 03 تیر 90)

  3. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    فکر می کنم این پست من کمی خارج از چارچوب برنامه ی تالار است.
    اما
    موی دست با موی زائد فرق داره. موی معمولی دست را که نمی شه گفت زائد. معمولا موی زائد موهایی است که برخلاف وضعیت نرمال باشه. مثلا روی صورت بعضی خانمها موهایی شبیه ریش آقایون هست. اینها موی زائد است.

    یک مساله دیگر هم این است که معمولا خانمها موهای روی دستشان را به خاطر تیرگی مو و زیاد بودنش تمیز می کنند و تقریبا بخشی از نظافت است ( مگر خانمهایی که موی کمرنگ و بسیار نازک دارند) ... همین نکته شاید به نوعی بیانگر بی توجهی ایشون به مسایل آرایشی و بهداشتی باشه که شما خیلی روش تاکید دارید. این دیگه به آرایش توی خونه مربوط نمی شه. این مربوط به همون بخشی هست که گفتیم شاید کلا اهل آرایش و پیرایش نیست. البته بیشتر کسانی که اهل آرایش نیستند هم این را رعایت می کنند.

    راستش یه کم سخته که راجع به این مسایل توی تالار صحبت کنیم یا مثلا قد یا بینی یک خانم را مورد تجزیه و تحلیل قرار بدیم. خیلی تاپیکتون سخته!

  4. کاربر روبرو از پست مفید بهشت تشکرکرده است .

    بهشت (شنبه 14 اسفند 89)

  5. #43
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    فکر کنم دیگه نکته ای نمونده فقط مونده به جزییات دختر خانم بپردازیم. اگر موهای دستشو نمی زنه لابد ابروشم

    برنداشته صورتشم مو داره.که تو ذوقت می زنه.فکر می کنم شما وابسته باطنش شدی.

  6. #44
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 بهمن 90 [ 15:12]
    تاریخ عضویت
    1389-11-25
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    3,790
    سطح
    38
    Points: 3,790, Level: 38
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    227

    تشکرشده 229 در 108 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    با سلام من همه تاپیک شما رو خوندم و به نظر من این خانومی نیست که شما بتونید با ایشون زندگی راحتی داشته باشید .همونطور که شما زیبایی های باطن ایشون رو دیدید باید حداقل چند زیبایی ظاهر ایشون رو هم ببینید این مهمه که خیالتون همیشه راحت باشه .شاید خانومی اصلا در نظر دیگران قشنگ نباشه ولی در نظر شوهرش خیلی هم زیبا باشه و همین کافیه.به نظر من تصمیم برای ازدواج هم برای شما زوده یه مدت بیخیال همه چیز شو ببین چی از ازدواج و زندگی میخای.(باید بگم خیلی ظرافتو زیبایی یک خانوم بران مهمه و حالا که مهمه این اهمیتتو دور نیانداز چون به نظر من بعدا برات مشکل ساز میشه )

  7. 2 کاربر از پست مفید شاپرک جون تشکرکرده اند .

    شاپرک جون (شنبه 14 اسفند 89)

  8. #45
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    ممنون از همه دوستان .
    یک مساله دیگر هم این است که معمولا خانمها موهای روی دستشان را به خاطر تیرگی مو و زیاد بودنش تمیز می کنند و تقریبا بخشی از نظافت است ( مگر خانمهایی که موی کمرنگ و بسیار نازک دارند) ... همین نکته شاید به نوعی بیانگر بی توجهی ایشون به مسایل آرایشی و بهداشتی باشه که شما خیلی روش تاکید دارید. این دیگه به آرایش توی خونه مربوط نمی شه. این مربوط به همون بخشی هست که گفتیم شاید کلا اهل آرایش و پیرایش نیست. البته بیشتر کسانی که اهل آرایش نیستند هم این را رعایت می کنند.
    همین مساله منو به شک میندازه که چرا به این موضوع اهمیت نمی دن!!
    چند بار به سرم زده که مستقیما با هاش مساله موی زائد رو مطرح کنم. نظرتون چیه؟؟
    می ترسم بی احترامی بشه!!

    راستش یه کم سخته که راجع به این مسایل توی تالار صحبت کنیم یا مثلا قد یا بینی یک خانم را مورد تجزیه و تحلیل قرار بدیم. خیلی تاپیکتون سخته!
    چه موردی داره؟؟ بالا خره سوالیه که پیش میاد دیگه!! کسی هم که اون خانم یا دوستان رو نمیشناسه !!

    فکر کنم دیگه نکته ای نمونده فقط مونده به جزییات دختر خانم بپردازیم. اگر موهای دستشو نمی زنه لابد ابروشم

    برنداشته صورتشم مو داره.که تو ذوقت می زنه.فکر می کنم شما وابسته باطنش شدی.
    نه موی صورتشون زیاد به چشم نمیزنه. اما ابروشون رو هم حرفه ای و کامل برنداشتن.
    از اونایی هستن که قبل از ازدواج آرایش اساسی نمی کنن و یه مختصر به خودش رسیده!!
    البته شاید درست نباشه که اینا رو گفت . ببخشید دیگه !!

    بله یه جورایی باطنش نمی ذاره بی خیال شم !!


    البته ظاهرشم رو وقتی با هم هستیم و حرف میزنیم خوشم میاد و بعد جدا شدن با دیدن دخترای دیگه ( بازم نگین زیاد نیگا میکنیا !!) یه جوری فکرم به هم میریزه !! و میمونم که چی کار کنم؟؟!



    از این ورم به سرم میزنه دنبال موردای دیگه هم برم و بدون اینکه با این خانم قطع رابطه کنم.
    بازم متهمم نکنینا !! خوب مثل خواستگاریه سنتی که به چند جا سر میزنن. میدونم که اگه با موردای دیگه حرف بزنم بیشتر از این هم به باطن و اشتراکاتم با این خانم می بالم !!

    یه دختر خانمی هست که خیلی با هم کنتاکت چشمی داشتیم و جند تا کلاس مشترک هم داشتیم با هم. به طوری که از نظر چهره یه جورایی خوشگلتر حساب میشن. (اینا رو گفتن واسم سخته !1 ) و چند با ر که من حواسم نبود دوستم می گفت که داشت تورو نیگا می کرد. چند بارم مستقیمان چشم تو چشم و... شدیم .
    موندئم برم باهاشون حرف بزنم؟؟ اما شروع یه آشنایی جدید هم سخته !!!

    یه سوال :
    نظرتون چیه که به خود خانم بگم بیاد این تاپیک رو مطالعه کنه ؟؟!!
    خیلی بد میشه؟؟؟ شما به جایه اون بودین زیاد ناراحت میشدین؟؟ یا با سعه صدر برخورد می کردین؟؟

    لطفا این سوالو حتما جواب بدین !

  9. #46
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    به نظرم نگی بهتره.مخصوصن که آخریا هم حرفایی پشتش زدیم که ندونه بهتره.

    البته ظاهرشم رو وقتی با هم هستیم و حرف میزنیم خوشم میاد و بعد جدا شدن با دیدن دخترای دیگه ( بازم نگین زیاد نیگا میکنیا !!) یه جوری فکرم به هم میریزه !! و میمونم که چی کار کنم؟؟!
    این مسئله طبیعیه با دیدن دخترای دیگه بهم بریزی،باید خیلی خوشگل باشه تو هم عاشقش باشی اون موقه بقیه به چشمت نمیان.

    زیاد نیگا می کنیا.

  10. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    فرهنگ 27 (یکشنبه 15 اسفند 89)

  11. #47
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    نه دوست عزيزم
    تو رو خدا بهش نگو كه بياد اين تاپيكو ببينه خداييش ستمه
    من به عنوان يك دختر اگر عاشق كسي هم باشم وقتي بيام و ببينم پشت سرم اين حرفا رو زده در مورد موهاي زائد و ابرو و هيكل و سينه و ... از عصبانيت احتمالا اونو ميكشم مخصوصا كه دختر باحيا و عفتي هم هست.
    به نظر من اگر در مورد بعضي مسائل از خودش نظرسنجي كني بدنيست. چه اشكالي داره؟ آدم از برخي مسائل جنسي هم شايد سؤال كنه نظافت و ... كه چيزي نيست.
    البته سعي كنيد لحنتون بااحترام و ... باشه.
    نميشه گفت اگر تا حالا زياد به زيرابرو برداشتن و موي دست و ... اهميت نميده بعد از ازدواج هم بي اهميت هست براش. چون اين موضوع رو حتي خانمهاي فوق العاده مذهبي هم بعد از ازدواج رعايت ميكنند در اين مورد به نظر من زياد نگران نباشين
    ضمن اينكه ممكنه فرهنگ خانوادگي يا فاميلشون ازش انتظاراتي داشته باشه و اجازه ي برخي كارها رو قبل از ازدواج نده.
    به عنوان مثال من خودم خيلي دوست دارم ابروهامو خيلي مرتب و كامل بردارم اما مادرم اصلا دوست نداره و حتي الان كه دانشگاهم رو تموم كردم هم اجازه ي اين كارو به من نميده و دعوا راه ميندازه. باهاش دعوا كه نمي تونم بكنم براي همين حرفشو ميپذيرم.
    من برخلاف بقيه ي بچه ها فكر ميكنم شما بهش علاقه داري چون با وجود اينكه همه تو رو از اين ازدواج منع ميكنند شما باز هم پافشاري ميكني كه من باهاش تفاهم دارم ولي ميترسم. اشكالي نداره به هرحال شما در مورد زيبايي همسر آيندت نگراني و اين نگراني هم طبيعيه اما سعي كن از خودش سؤال كني مثلا ببخشيد من يه كم به نظافت و ... حساسم. نظر شما چيه؟ شما اذيت نميشي اگر من از شما بخوام ...

  12. 4 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (جمعه 26 فروردین 90)

  13. #48
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    معمولا توصیه می کنند که طرف مقابل مشاوره را به تالار و تاپیک خودتون دعوت نکنید. باعث سوتفاهم و دلخوری می شه.

    من هم شخصا اگر جای این خانم بودم خیلی از خوندن این مطالب خوشحال نمی شدم. عطای این رابطه را به لقایش می بخشیدم و می رفتم. حالا خود دانید!

    ضمن اینکه با خانم یاسا موافقم که بعضی خانواده ها اجازه ی بعضی کارها مثل آرایش یا پیرایش های خاص را به دخترانشون نمی دن، این را هم باید بگم که همه مثل هم نیستند. شاید این خانم بعد از ازدواج هم طبق همون عادت پیش رفت و خیلی به این مسایل اهمیت نداد. شاید این خانم از ذوق آزادیش کلی زیر و رو شد. من خانمی را می شناختم که خانه ی پدری اجازه ی چنین کارهایی را نداشت و اتفاقا چادری و خیلی هم مومن بودند. بعد از ازدواج ( ببخشید که این حرف را می زنم ) شوهرش هیچ جوری نمی تونست جمعش کنه. این خانم همه کار می کرد و فقط چادرش را روی سرش نگه داشته بود. شوهرش هم از ترس آبروش مونده بود که باید چیکار کنه. خلاصه اینکه همه را به یک چوب نمی شه زد. چادر داشتن و نداشتن و موی دست و ... هیچ کدوم ملاک نیست. ملاک نگاه و اعتقاد و نگرش فرد به این مسایل است. کما اینکه شما گفتید که این خانم بخاطر من یکی دوبار با مانتو بیرون اومده و من گفتم این بد است، خود چادری بودن یا نبودن مساله نیست. مساله این است که کسی به کاری که می کنه اعتقاد و باور نداشته باشه. با هر تقاضا و تمنایی تغییر جهت بده.

  14. 3 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (یکشنبه 15 اسفند 89)

  15. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 اردیبهشت 90 [ 03:46]
    تاریخ عضویت
    1389-11-12
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,880
    سطح
    25
    Points: 1,880, Level: 25
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    از همگی تشکر میکنم.
    بله به نظر خودمم کار درستی نیست که به اش بگم . شاید خودم باشم خوشم بیاد که یکی مستقیما ابهامات و مسائلش در موردم رو به ام بگه . با اینکه یه خورده اولش شاید ضد حال بخورم.
    البته جنبه ی خانم ها با آقایون متفاوته و خانوما حساس ترند.

    این مسئله طبیعیه با دیدن دخترای دیگه بهم بریزی،باید خیلی خوشگل باشه تو هم عاشقش باشی اون موقه بقیه به چشمت نمیان.
    اون موقع باید خوشگل ترین دختر رو گرفت تا با دیدن ظاهر دیگرون به همسر خود از نظر زیبایی افتخار کرد. که اینم ممکن نیست. اینجوری میشه گفت که طرف باید هم زیبایی معنوی و ظاهری داشته باشه و به چشم من زیبا بیاد (نسبتا) تا با دیدن خانم های زیباتر از نظر ظاهری و با توجه به اینکه از باطنشون خبر ندارم به انتخابم مطمئن باشم و...

    نميشه گفت اگر تا حالا زياد به زيرابرو برداشتن و موي دست و ... اهميت نميده بعد از ازدواج هم بي اهميت هست براش. چون اين موضوع رو حتي خانمهاي فوق العاده مذهبي هم بعد از ازدواج رعايت ميكنند در اين مورد به نظر من زياد نگران نباشين
    درسته و موردی که من دارم موهای رو دستشون که البته کم بود هستش. صورتشون مرتبه. که اونم شاید اون روزی که من دیدم مرتب نبودن یا ... که باید با خودشون مطرح کنم.

    ملاک نگاه و اعتقاد و نگرش فرد به این مسایل است. کما اینکه شما گفتید که این خانم بخاطر من یکی دوبار با مانتو بیرون اومده و من گفتم این بد است، خود چادری بودن یا نبودن مساله نیست. مساله این است که کسی به کاری که می کنه اعتقاد و باور نداشته باشه. با هر تقاضا و تمنایی تغییر جهت بده.
    قبلا هم گفتم حجاب به چادر نیست. و این دلیل نمی شه که مثلا ایشون با هر وزیدنه بادی تغییر موضع میدن. نه ایشون کاملا هم اعتقاد دارند. و مهم همون اعتقاد وشناخت درست و درونی هستش. و به چادر و مانتو ربطی نداره !!

    من برخلاف بقيه ي بچه ها فكر ميكنم شما بهش علاقه داري چون با وجود اينكه همه تو رو از اين ازدواج منع ميكنند شما باز هم پافشاري ميكني كه من باهاش تفاهم دارم ولي ميترسم. اشكالي نداره به هرحال شما در مورد زيبايي همسر آيندت نگراني و اين نگراني هم طبيعيه اما سعي كن از خودش سؤال كني مثلا ببخشيد من يه كم به نظافت و ... حساسم. نظر شما چيه؟ شما اذيت نميشي اگر من از شما بخوام ...
    بله یه جورایی علاقه دارم ولی صد درصدی اش نکردم. و تو شک هستم. تو مسائل ظاهری گیر کردم.


    یه سوال ؟ چه جوری میتونم یه عکس واسه خودم لود کنم . راهنمایی درستی نشده . هر چی ور رفتم پیداش نکردم.
    ممنون

  16. #50
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    نقل قول نوشته اصلی توسط NAVA
    یه سوال ؟ چه جوری میتونم یه عکس واسه خودم لود کنم . راهنمایی درستی نشده . هر چی ور رفتم پیداش نکردم.
    ممنون
    دوست عزيز اگر منظورتون آواتاره يعني همون عكس بچه ي كوچولو و نازي كه زير اسم منه اين كار براي شما امكان نداره. بايد شارژ داشته باشيد تا بتونيد.
    در مورد اون دختر خانم هم اينقدر خودتو اذيت نكن. اگر تو مسائل ظاهريش گير كردي باهاش كات كن و تمام. نه خودتو آزار بده نه اون بيچاره رو لنگ در هوا نگه دار. اگر دختر بودي اين جوري بهت نميگفتم چون ممكن بود ديگه موقعيتش نصيب نشه اما حالا كه پسري ميتوني بري كسي ديگه رو انتخاب كني كه صددرصد ميپسنديش.

    به قول آقاي مدير (كپي برداري ) زيبايي ظاهري يه فرستنده داره (طرف مقابل) يه گيرنده (ما) شايد همين قيافه كه تو نمي پسندي در نظر يك فرد ديگر زيباترين باشه پس:

    يا گيرنده رو عوض كن (كه اونو زيبا ببيني و اينقدر با آدمهاي ديگه مقايسه نكني) يا فرستنده رو (انتخابت رو)

  17. 7 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (یکشنبه 15 اسفند 89)


 
صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. بیخیال بودن همسرم یاحساسیت زیادمن
    توسط meh-di در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 94, 14:29
  3. حساسیت زیادی
    توسط ash در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:10
  4. حساسیت های زیادی نسبت به همسر
    توسط قلب تپنده در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 دی 91, 21:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.