به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 71
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 07 شهریور 99 [ 23:27]
    تاریخ عضویت
    1389-5-21
    نوشته ها
    679
    امتیاز
    18,628
    سطح
    86
    Points: 18,628, Level: 86
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 222
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial10000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    3,951

    تشکرشده 4,314 در 675 پست

    Rep Power
    117
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    مواد لازم :

    1) یک عدد همسر
    2) یک عدد رژ لب
    3) مهربانی

    طرز تهیه :
    مهربانانه کنارش بنشینید، دستش رو بگیرید و کنار دستش، با رژ لبی که رنگش رو دوست داره، یه قلب نصفه بکشید. سعی کنید یه جوری باشه که تابلو نشه چیه! بعد همینجوری که داره ازتون می پرسه "این چیه؟"، روی دست مخالف خودتون هم نصفه دیگش رو بکشید و قبل از اینکه شصتش خبر دار بشه جریان از چه قراره، دستاتون رو بچسبونید به هم ....

    کیف کردید چه ذوقی کرد؟! نوش جونتون



  2. 15 کاربر از پست مفید آویژه تشکرکرده اند .

    karaj.designer (سه شنبه 15 بهمن 92), skyzare (جمعه 14 اسفند 94), آویژه (سه شنبه 17 آبان 90)

  3. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 03 دی 90 [ 09:44]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    3,206
    سطح
    35
    Points: 3,206, Level: 35
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    55

    تشکرشده 57 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Red face RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    بجاي كارت پستال و تابلوهاي آماده يه تابلوي خوشگل واسه همسرتون طراحي كنيد (خصوصاً بيشتر خانمها عاشق اينجور كادوها هستن) و بهش بي مناسبت يا در روز خاصي كادو بديد.
    يه تصوير پيش زمينه خوشگل و عاشقانه ، يه عنوان خوشگل و تك خطاب به همسر محترمه يا محترم، متني كه خودتون از ته دل و واقعي براي همسرتون نوشتيد، يك يا چند بيت شعر عشقولانه، يه قاب ساده. اينا مواد لازم براي يه نمونه غافلگيري اعجاب انگيزه.
    آدم احساس ميكنه كه خيلي براي همسرش مهمه كه اينجوري مايه گذاشته واسش.
    هنوز بعد از گذشت 4 سال از زندگي مشتركمون قشنگترين كادويي بوده كه از همسرم گرفتم. گاهي كه از دستش ناراحت ميشم به اتاق خواب ميرم و چند دقيقه تابلوي باسليقه و محبت آميزشو نگاه ميكنم، آرومتر ميشم و از شدت ناراحتيم كم ميشه.

  4. 11 کاربر از پست مفید به دنبال محبت تشکرکرده اند .

    به دنبال محبت (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  5. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 30 دی 91 [ 22:06]
    تاریخ عضویت
    1389-6-16
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    2,381
    سطح
    29
    Points: 2,381, Level: 29
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    133

    تشکرشده 133 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    از همتون ممنونم که اینقدر با شور و علاقه اینجا تاپیک میزارید و از مدیر محترم بخاطر همچین سایت پر باری تشکر میکنم.من 19 سالم بیشتر نیست ولی امیدوارم همسر آیندم جنبه داشته باشه ازین کارا برام بکنه .منم با جون و دل خواهم کرد. ممنون از همه
    [size=medium]مگذار که یاد ما را / طعم تلخ این حقیقت ببرد
    این حقیقت است که از دل برود / هر آنکه از دیده رود

  6. 2 کاربر از پست مفید sina7119 تشکرکرده اند .

    sina7119 (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  7. #54
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 دی 90 [ 15:08]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    99
    امتیاز
    2,283
    سطح
    28
    Points: 2,283, Level: 28
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 151 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    با سلام
    خيلي از اين تاپيك خوشم اومد واقعاً دستاي گلتون درد نكنه

    دوستان به نظر من خانم ها به جاي اينكه برن تابلو و تابلو فرش هاي گرون قيمت بخرن

    يك روز شوهرشونو ببرن آتليه يه عكس هنري خوشگل ( از اينا كه نصفش تاريكه ) بندازن و تو سايز بزرگ چاپ كنن و بزنن به ديوار .
    اينجوري مردا هم خيلي خوشحال ميشن كه همسرشون تصوير صورتشونو به گل و رودخونه و آفتا و مهتاب ترجيح ميده.

  8. 7 کاربر از پست مفید نيكا.امين تشکرکرده اند .

    نيكا.امين (شنبه 21 اسفند 89)

  9. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1389-12-20
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    1,434
    سطح
    21
    Points: 1,434, Level: 21
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 31 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    سلام بچه ها .
    من پریسا هستم . تازه عضو شدم . مطالبتون رو خوندم خیلی جالب بود واسم . و دوست داشتم تو بحساتون شرکت کنم .
    اینکه یه روز از زندگی رو به همسر اختصاص داد و مثلا غذای مورده علاقش رو درست کرد یا به حرفاش گوش دادو اینجور چیزا به نظره من اصلا بد نیست .
    به نظرم آقایون به اینجور چیزا احتیاج دارن البته نباید کاری کرد که فکر کنن اینم جزو وظایف خانوم هاست ولی گناه دارن. حالا چی میشه بهشون یکی ذوبار بگیم سرورم . من به شخصه دوست دارم واسه اینکه زندگیم خوب باشه و همسرم بفهمه که بهش علاقه دارم حاضرم اینکارارم بکنم . به نظر من اصلا بدم نیست . ولی اگه ببینم طرفه مقابلم جنبه نداره بی خیال می شم . خیلی از مردا گناه دارن . البته بگما من هنوز ازدواج نکردم ولی همیشه دلم واسشون می سوخته .
    مثلا همین که یه روز تاج بزاریم رو سرشون .
    خوب فکر کنین وقتی این کارو بکنیم چه حسی بهشون دست میده .
    خیلی خوشحال میشن به خدا . چرا ما خانوم ها دوست داریم همیشه این آقایون باشن که مارو خوشحال کنن ؟
    چرا به این موضوع فکر نمی کنیم که بابا جان مرد هام آدمن ؟ احتیاج به محبت دارن و خیلی چیزای دیگه .
    چرا ما خانوم ها دوست داریم فقط اونا تامین کننده ی آرزو های ما باشن ؟
    اونام آرزو دارن . بیشتر خانوم ها علاقه نشون دادنه خودشون رو تو انجام دادنه کارای خونه و رسیدگی به بچه ها می دونن و وقتی مردا ناراحت میشن زنه زود میگه بچه هاتو جمو جور نکردم ؟ کارای خونرو نکردم ؟ به حرفت گوش ندادم من که از صبح تو خونه دارم کار می کن تا وقتی میای آرامش داشته باشی پس چته ؟؟؟؟
    ولی نمودونن که درسته که مردا اینا واسشون مهمه ولی همونطور که زن احتیاج به توجه داره مردم داره آخه همه چی که کاره خونه نیست . همون طور که خیلی از مردا علاقه به زندگی رو کار در بیرونو پول در آوردن می دونن و وقتی زن چیزی میگه مرد در جواب میگه مگه تو این مدت کمو کسری داشتی ؟؟؟
    به خدا یه ذرم ما توجه کنیم به مردا بد نیست .

  10. 7 کاربر از پست مفید parpar تشکرکرده اند .

    parpar (چهارشنبه 31 خرداد 91)

  11. #56
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    نقل قول نوشته اصلی توسط baran.68
    شاید بعد از مدتی گفتن " دوستت دارم " به همسرتان تکراری، لوس و بی معنی بیاید. اما اگر اینکار را با یک روش یا رفتار خلاقانه انجام بدهید شاید بتوانید احساس عشق را بین خودتان و همسرتان دوباره زنده کنید .

    مثلاً چرا آن را روی زمین حک نمی کنید ، روی ماسه نمی نویسید یا برای نوشتن آن در مسیر ورودی از گچ استفاده نمی کنید ؟ می توانید حروف آن را با استفاده از میوه کاج یا سنگ نیز در فضای نشیمن منزلتان و یا اتاق خواب بنویسید .

    به کسی که دوستش دارید فکر کنید و به علائق و شخصیت او . اگر او فردی خجالتی است پس باید کاری را انجام دهید که در معرض دید عموم واقع نشود . گفتن عبارت دوستت دارم آن هم در زمانیکه خیلی غیرمنتظره باشد می تواند بهترین سورپرایز باشد .

    یواشکی یادداشتی را در ماشین ، ظرف ناهار ، زیر بالش، در جیبش و یا در کیفش بگذارید . برایش بنویسید که چقدر دوستش دارید و امروز بیشتر از هر روز دیگری دلتان برایش تنگ می شود و منتظر می مانید تا برگردد .

    معمولا وقتی به روش هایی خلاقانه فکر می کنید که به وسیله ی آن می خواهید به معشوقتان بگویید که دوستش دارید، غافلگیر کردن او فاکتور بسیار تعیین کننده و مهمی خواهد بود و به خدمت گرفتن آن کارها را آسانتر می کند .

    یک کیک بپزید ، بدون هیچ مناسبتی ، و در روی آن برایش بنویسید دوستت دارم .یک بعدازظهر را با یکدیگر به صحبت درباره اولین باری که او را دیدید ، اولین هدیه ای که از او گرفتید و اولین باری که دلتان برایش تنگ شد بپردازید . بدون اینکه نگران هیچ اتفاقی باشید .

    برای گفتن " دوستت دارم " لازم نیست حتما کار خاص و پیچیده ای انجام بدهید اما می توانید کاری کنید که فقط مختص شما باشد و تا به حال کسی آن را انجام نداده باشد بدون اینکه هزینه ی زیادی صرف کنید .

    اگر می توانید برای گفتن دوستت دارم پیشقدم شوید و منتظر برگشت او به خانه نشوید. با یک دسته گل به آنجا بروید و همسرتان را برای یک جشن دونفره کوچک به یک رستوران دعوت کنید تا دوران نامزدیتان یک بار دیگر برایتان مرور شود .

    منبع

  12. 7 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (سه شنبه 24 اسفند 89)

  13. #57
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    یاسا جان

    اتفاقا من هم وقتی خوندم فکر کردم چرا اینجا ننوشتند.

  14. 3 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (سه شنبه 24 اسفند 89)

  15. #58
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 24 اردیبهشت 90 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1390-2-01
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    1,671
    سطح
    23
    Points: 1,671, Level: 23
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    273

    تشکرشده 268 در 90 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    شب هنگامی که به بستر می رفتید، بر گونه اتان بوسه می زد، و در گوشتان زمزمه می کرد. که حامد جون میدونم خیلی کارهای منو دوست نداری، ولی من دوست دارم.... کمک کن تا بتونم تغییر کنم.
    - برات غیر منتظره یک گل می خرید و روی اون می نوشت، به خاطر هم سهل انگاری هایم شرمنده ام....
    - یک روز که می رفتی سر کار می دیدی توی جیبات پر معز بادام ، معز پسته هست و وقتی تعجب می کردی که درون یک جیبت کلی معز تخمه هست و یک یادداشت که : عزیزم همیشه دوست دارم کامت شیرین و وجودت سرشار از عشق باشه....

    منبع : پست 58

  16. 5 کاربر از پست مفید آراام تشکرکرده اند .

    karaj.designer (سه شنبه 15 بهمن 92), آراام (جمعه 02 اردیبهشت 90)

  17. #59
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 15:50]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    614
    امتیاز
    10,182
    سطح
    67
    Points: 10,182, Level: 67
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 268
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    2,396

    تشکرشده 2,459 در 516 پست

    Rep Power
    79
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    نقل قول نوشته اصلی توسط parpar
    حالا چی میشه بهشون یکی ذوبار بگیم سرورم.
    فقط یکی دو بار. چقدر کم. اصلا آدم سیر نمیشه. بازم دلش می خواد. نمیشه مثلا هر روز یا روز در میان یک بار خانوم شوهرش را سرورم صدا کنه. خیلی حال میده.:D

  18. 4 کاربر از پست مفید tesoke تشکرکرده اند .

    tesoke (یکشنبه 04 اردیبهشت 90)

  19. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 دی 90 [ 15:08]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    99
    امتیاز
    2,283
    سطح
    28
    Points: 2,283, Level: 28
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 151 در 61 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرز تهيه ي منوي عاشقانه

    سلام جناب تسوكه

    به نظرت اگه هر روز بگيم سرورم كم نيست؟ فكر نميكني اگه خانمها به جاي اسم شوهرشون از كلمه سرورم استفاده كنن بهتر باشه ؟ اونوقت سير ميشن ان شاءالله ؟

    عجب رويي داريد شما مردا . واسه يه دوستت دارم خشك و خالي از هزار ترفند و حقه بايد استفاده كنيم تا از زبون شوهرمون بشنويم . اونوقت توقع دارن .............


  20. 4 کاربر از پست مفید نيكا.امين تشکرکرده اند .

    نيكا.امين (چهارشنبه 31 خرداد 91)


 
صفحه 6 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 6 فن قوي براي آرامش روحي
    توسط meinoush در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 خرداد 93, 00:07
  2. لطفا روي مخم راه نرو!
    توسط samir65 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 13 خرداد 93, 17:52
  3. حساس شدن روي قد همسر
    توسط gonjeshk در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 اسفند 91, 02:13
  4. همسرم جلوي بچه هايم با من معاشقه مي كند.
    توسط عشرت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آبان 89, 02:25
  5. قضاوت از روي ظاهر (از داستانهاي مثنوي)
    توسط fnh63 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 فروردین 87, 04:07

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.