ممنونم از عزیزان ، فرهنگ ,blue sky و بهشت
بهشت جان انتظار دارم شما که تا اونجایی که دیدم نظراته خوبی میدین. نظز مفصلتری بدین. لطف می کنین.
منم باید حساسیتم رو کم کنم. بعد ازدواج فکر کنم بهتر بشیم ! هم نظرات من و هم اندام ایشون.خواهش می کنم.منم رو اندام حساسم ولی باید حساسیت کم تر بشه.ولی کسی در مقابلم نیست.
مانتوهاش چه مدلیه؟تا جایی که می دونم خابگاه فامیل درجه 1 راه می دن.
مثل اینکه خوب مطالبو نخوندی.
ایشون چادری هستن اما مانتوهای تنگی هم از زیر چادر می پوشن. اما خیلس وقتا هم به درخواست من با مانتو اومدن اما به خاطز زمستون کاپشن پوشیده بودن!
به نظرم من زیادی حساس شدم و مرغ همسایه رو غاز دیدم. البته در کل هیکلشون ریزه میزه اما متناسب هستش. و یه موردی در باره حسودیه دوستشون به اندامشون و.. میگفتن. باید اینم قبول کرد که خیلی از دخترا چاق و دارای اندام زنونه هستن.
در مورد خوابگاه نه راه میدن، زیاد گیر نمی دن. میشه رفت تو.








علاقه مندی ها (Bookmarks)