با درود؛با تأکید بر گفتار بهاره،باید از گونه از ویروسها هم نام ببرم که با شمایل دینی و روحانی و با حرفهای ارزشی دینی و از روی نادانی و جهالت و فسادی که آنها را دربرگرفته است،سعی بر آلودن اندیشه ها و افکار و بدنهای پاک دارند و هر سخن حقی را با سلاح منطق دینی که البته برای جای دیگری است و کار دیگر،می رانند و این از فساد آنها و مظلومیت دین و نشناختن راه درست است.
سرشاخه ها و منابع اصلی این ویروس این کار را جهت نفع و قدرت خود و ویروسهای کوچکتر به دلیل آلودگی و جهالت خود انجام می دهند و این دسته اخیر کاملا و با تمام وجود،در اختیار اشخاص ویرس گونه اصلی هستند؛؛؛بدرود.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)