به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 74

Threaded View

  1. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 بهمن 92 [ 23:55]
    تاریخ عضویت
    1389-10-14
    نوشته ها
    2,086
    امتیاز
    11,615
    سطح
    70
    Points: 11,615, Level: 70
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    12,283

    تشکرشده 12,257 در 2,217 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دو دلی ؛ حساسیت زیاد ؛ معیارها

    من فکر می کنم تو باید قبل از اینکه خودت را درگیر یک رابطه کنی، اول خیلی چیزها را برای خودت مشخص کنی. احساس می کنم که توی یک دو راهی موندی. از طرفی به این فکر می کنی که در این سن با یک دختر با ظاهر معمولی ازدواج کنی. از طرف دیگه بقیه دخترها که به قولی "امروزی" هستند رو می بینی و در تصمیمت به شک می افتی. پس به نظر من اگر اینطور است، کمی سرعت خود را در ادامه رابطه با آن دختر خانم کم کن. اول سعی کن خودت را بهتر بشناسی و همینطور ببین کدام کار صحیح تر است.

    یک مسئله دیگر هم هست، تو ازدواجت دیر نشده و با گذشت زمان پخته تر خواهی شد و خودت و سلایق خودت را هم بهتر می شناسی. اول ببین اصلاً می خواهی الآن ازدواج کنی یا نه. و بعد ببین از چه دختری خوشت می آید.

    در مورد آرایش و حرفهای آن دختر خانم و نگرانی تو:
    بالاخره باید سعی کنی او را بهتر بشناسی. به نظر من این یک نکته مثبت در این دختر خانم است. بالاخره او فقط دوست دارد که خود را فقط برای شوهرش آرایش کند. همینطور او دختری نیست که خارج از چهارچوب ازدواج بخواهد از پسرها دلبری کند و این جور کارها. این به نظر من خوب است. ولی حالا تو شک داری که نکند او دختر سردی باشد و حتی بعد از ازدواج و در خلوت هم همینطوری باشد.
    باید سعی کنی با گذشت زمان او را بهتر بشناسی.

  2. 3 کاربر از پست مفید hamed65 تشکرکرده اند .

    hamed65 (جمعه 03 تیر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. بیخیال بودن همسرم یاحساسیت زیادمن
    توسط meh-di در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 94, 14:29
  3. حساسیت زیادی
    توسط ash در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:10
  4. حساسیت های زیادی نسبت به همسر
    توسط قلب تپنده در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 15 دی 91, 21:15

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.