سلام مادر عزیز
به نظر من نباید این سنگو بندازین وسط
اگه دخترتون برای زندگی و مسیولیت آمادگی داره معطلش نکنین.
برادر من به پای برادر بزرگم نشست 6 سال و آخرشم برادر بزرگتر هنوز ازدواج نکرده.
و فقط باعث شد که بهترین سالهای عمر برادرم در تنهایی بگذره.
البته اون برادر کوچکتره حالا زن گرفته دیگه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)