دکترم گفت میتونی ازدواج کنی
اما من اکسیزن استفاده میکنم از ته دلم میگم نمیخام سر بار و مایه بد بختیه کسی باشم.
امروز باز بهش گفتم میگه تا زمانی که عملت تموم نشده باهاتم چه بخای چه نخای
حالا تا اون موقع ادامه بدم طوریه اگه خوب بشم که حله باهاش ازدواج میکنم.اگرم نشم که میمیرم چون عملش یا مرگه یا سلامتی/
من خیلی دوسش دارم
خیلی بهم روحیه میده
چکار کنم؟
از همتون ممنونم که بهم جواب میدین منتظر راهنماییاتون هستم.
سیلدا بهشت مدیر و فرانک عزیز خیلی ممنون.بازم کمکم کنید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)