نظر من اینه که شب اول بعد از عقد برای ابراز احساس از هر نوعی مناسبه جز رابطه جنسی !
اون رابطه رو بذارید برای عروسی ، هم مطمئن تره هم بدون استرس و هم لذات بخشتر.
شما به راههای دیگه هم میتونید احساستون رو به همسرتون نشون بدید.
بغلش کنید، بوسش کنید، نوازشش کنید،با نگاهتون ، با الفاظ عشقولانه و محبت آمیز ، با رفتارتون و ...
پس عجله نکنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)