سلام دوست عزیزم
قبل از هز چیز باید تکلیفت رو در مورد زندگی قبلیت مشخص کنی وقتی طلاق رسمی شد (البته اگر فکر میکنی می تونی با مشاوره و .... زندگیت رو جمع و جور کنی یک بار دیگه هم به همسرت که میگی مهربون فرصت بده تا بعد با آرامش خاطر به زندگی جدیدت فکر کنی و پیش خودت نگی کاش یک بار دیگه امتحان میکردم) باید چند ماهی را دور از دغدغه به خودت استراحت بدی خدارا شکر که مستقلی و مثل یک شیرزن از پس خرج و مخارج بر میآییبعد راجع به این آقا ویا هر شخص دیگری که لیاقت تورو داره فکرکن البته بیشتر از قبل باید از مشاوره حتما کمک بگیری تا خدای ناکرده حق خوشبختی رو که لایقشی از خودت نگیری .خیلی خوب که اینقدر پخته ای که با اون آقای جدید و محترم ارتیاطی نداری. گلی به خدا.اگه خانواده ات از شما حمایت نمی کنند از شخص به اصطلاح ریش سفیدی بخواهید که با آنها صحبت کند و وضعیت شما را برایش شرح دهد چون آرامشی که آدم در کنار خانواده احساس می کنه جای دیگری نمیشه پیدا کرد ابته خیلی بد که شما را تنها گذاشتن و فقط به خاطر ترس از آبرو (آخه مگه چی کار کردی) و یا پسر سالاری تنها گذاشتند ولی مطمئن باش تورو دوست دارند و نگرانت هستند رابطه ات را با آنها حفظ کن.برات آرزوی بهترین ها را دارم.







بعد راجع به این آقا ویا هر شخص دیگری که لیاقت تورو داره فکرکن البته بیشتر از قبل باید از مشاوره حتما کمک بگیری تا خدای ناکرده حق خوشبختی رو که لایقشی از خودت نگیری .خیلی خوب که اینقدر پخته ای که با اون آقای جدید و محترم ارتیاطی نداری. گلی به خدا.اگه خانواده ات از شما حمایت نمی کنند از شخص به اصطلاح ریش سفیدی بخواهید که با آنها صحبت کند و وضعیت شما را برایش شرح دهد چون آرامشی که آدم در کنار خانواده احساس می کنه جای دیگری نمیشه پیدا کرد ابته خیلی بد که شما را تنها گذاشتن و فقط به خاطر ترس از آبرو (آخه مگه چی کار کردی) و یا پسر سالاری تنها گذاشتند ولی مطمئن باش تورو دوست دارند و نگرانت هستند رابطه ات را با آنها حفظ کن.برات آرزوی بهترین ها را دارم.

علاقه مندی ها (Bookmarks)