به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 15 , از مجموع 15
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1389-10-12
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,796
    سطح
    24
    Points: 1,796, Level: 24
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حس میکنم هیشکی دوسم نداره!!

    خواهش می کنم فکر کنم مشکل همینه دیگه پس چرا اومدم تو بخش ارتباط دختر و پسر(عشق) تاپیک گذاشتم؟؟؟؟؟؟؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط Barunak
    ببخشید که اینو میپرسم ! مشکل شما اینه که چرا غیر همجنسا دوستتون ندارن؟

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 04 اسفند 90 [ 12:21]
    تاریخ عضویت
    1389-8-21
    نوشته ها
    235
    امتیاز
    3,440
    سطح
    36
    Points: 3,440, Level: 36
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    761

    تشکرشده 743 در 207 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: حس میکنم هیشکی دوسم نداره!!

    باز هم سلام. دوست خوبم، فکر میکنم خواندن تاپیک "توجه پسرها رو جلب نمیکنم" برای شما مفید باشه.
    http://www.hamdardi.net/thread-14168.html

  3. کاربر روبرو از پست مفید hamishetanha تشکرکرده است .

    hamishetanha (پنجشنبه 23 دی 89)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1389-10-12
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,796
    سطح
    24
    Points: 1,796, Level: 24
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حس میکنم هیشکی دوسم نداره!!

    سلام مرسی از شما همیشه تنهای عزیز واقعا واسم مفید بود البته من به اشتباه از بارانک تشکر کردم تو اون تاپیک فکر کردم ایشون بودن که تاپیکوبم معرفی کردن ببخشید البته از همه دوستان ممنونم اما شما حیلی کمکم کردی مرسی من اما یکمی مشکلم فکنم با اون دوستمون فرق کنه می دونی چیه؟ من اصلا دوستی و اینطور چیزا رو از بن و ریشه رد می کنم و اصلا از چنین دخترا وپسرایی خوشم نمیاد خدارو شکر که من جز اونا نیستم حرف من اینه که مثلا بین من و دوتا از دوستام که حالا شاید مساوی باشیم از لحاظ چهره شایدم من بهتر باشم هردو هم چادری هستیم من البته قدم بلندتره بسیار اجتماعی و یه جورایی پرو شوخ و شلوغ هستم چیزی که مثلا اون دوستم نداره اما اصلا لوس بازی تو کارم نیست شوخی می کنم اما مقابل پسرا با اینکه خیلی هم شوخی می کنم و شادم و می خندم رو بشون نمی دم دوستام می گن با اینکه شوخی اما سنگین شوخی می کنی اون دوستم اما کمی لوسه می خنده به شکل لوسانه ولی خوب چادریه ونجیب خوب چرا واسه اون کلی خاستگار پیدا می شه ومن......؟؟؟آخه خودم گاهی دلم واسه خودم میسوزه من فضای خونوادم جوریه که حرفی از ازدواج و تشکیل زندگی واسه من نیست فضا بستس مامانینام حتی از خاستگارام چیزی به من نمیگن به طوری که من اصلا نمی دونم خاستگار دارم؟؟؟؟؟؟؟؟من23 سالمه احساس می کنم اگه زندگی هست باید تو همین سن و سال باشه بیشتر ازین سنو سال کمی دیره!! اما با این اوضاع که نه تو دانشگاه نه خونه ....آخه پس چی ؟ من افسردگی گرفتم حس می کنم واقعا هیشکی دوستم نداره یا اگه داره وقتی هیچ اثری از هیشکی نیست خوب آدم شک می کنه!!خدایی گاهی ساعتها گریه می کنم چون حس بد بودن یا زشتی بم دست می ده یا اخلاقیات غلط واشتباه کلا با خودم درگیر میشم!ویا اگه خود من کسی رو دوست داشته باشم حتی اونم حس می کنم دوستم نداره یا حداقل هیچ حسی بم نداره مشکلی که الان باش دارم دستو پنجه نرم می کنم یکی که تو دانشگامونه من بش علاقه دارم یه جورایی با شخصیتانه بشم فهموندم اما حس می کنم حتی اینم هیچ حسی ....آخ الهی بمیرم واسه خودم چقد حس بدیه!!!
    *****************************************
    بودنم را هیچکس باور نداشت
    هیچکس کاری به کار من نداشت
    بنویسید بعد مرگم روی سنگ
    با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ
    اوکه خوابیدست در این گور سرد
    بودنش را هیچکس باور نکرد....
    باز هم سلام. دوست خوبم، فکر میکنم خواندن تاپیک "توجه پسرها رو جلب نمیکنم" برای شما مفید باشه.
    http://www.hamdardi.net/thread-14168.html

    [/quote]


  5. 2 کاربر از پست مفید adamaak تشکرکرده اند .

    adamaak (پنجشنبه 30 دی 89)

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 اسفند 89 [ 18:53]
    تاریخ عضویت
    1389-11-30
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,464
    سطح
    21
    Points: 1,464, Level: 21
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حس میکنم هیشکی دوسم نداره!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط adamaak
    سلام بچه ها من تازه واردم دیگه اگه نقصی هست به بزرگی خودتون ببخشید...
    یه تازه وارد شاید دیوونه!! نمی دونم به این نتیجه رسیدم شاید دیوونم کمک نیاز دارم چون بدجوری قاطی کردم!!! میدونید من همه ادما رو دوست دارم اما بعضی رو خیلی بیشتر اما حس می کنم هیچکس منو دوست نداره حتی کسایی که از قول دوستام خیلی از من پایین تر هستن چه فرهنگی چه اقتصادی چه.... اما حتی اونا هم دوستم ندارن!! کاملا این حسو می کنم اشتباهم نیست یه جورایی مطمئنم چون تست شدس! اصلا انگارکی واقعا هیشکی دوسم نداره! آخه من مگه چمه؟ بخدا هرچی فکر می کنم شاید اشکالی تو کار خودم باشه باز می بینم نیست!! من دختر شادیم پراز انرژی همیشه به همه کمک می کنم بی منت همرم دوست دارم این توقع زیادیه که یکی فقط یکی منو دوست داشته باشه؟؟؟؟؟؟ یه حس بد دیگه با هرکی دوست میشم حتی اگه به زیباییه از منم زشترباشه به اخلاقه بداخلاق باشه یا هرچی دیگه می بینی همه اونو دوست دارن اما منو نه!!!!! من یا بیمارم یا روانیم یا نمی دونم بخدا دارم دیوانه میشم اگرم نباشم..... خسته شدم ازین وضع تروخخخخخخخخدا کمکم کنید.......والا

    salam ..khanom...manam ye pesari hastam ke tamae in chizayee ke gofin ro dashtam ..vali ye nasihato az man beshno... to bayad ba digaran hamon jori ke bahat raftar mikonam raftar koni yani bebin ke una che jorian bad to ham mese un a bash
    .......hichvaght delet base kasi nasoze in kheili moheme

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 مهر 90 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,871
    سطح
    32
    Points: 2,871, Level: 32
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    122

    تشکرشده 122 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: حس میکنم هیشکی دوسم نداره!!

    سلام
    ببین عزیزم همیشه خوب بودن زیادم خوب نیست ..نمی گم به کسی بدی کن اما توجهه بیش از حد هم باعث دفع اون می شه ..
    شوخی کن ... مهربانی کن اما جایی هم که باید ناراحت شی ناراحت شو ..
    امیدوارم منظورمو خوب بفهمی
    لزومی نداره لوس بازی در بیاری اما سعی نکن که تو رفتارت اون حالتهایی که مال خانومهاستو نداشته باشی. فکر کنم تو خوانواده ای باشین که برادر دارین ؟ البته زیاد ربطی نداره بستگی به شخصیت خودتون داره شاید تو ظاهر رفتارایی نکنین که نشون بدین احساساتی هستین و خودتونو سخت نشون بدین اما اونقدرم خشک نباشین و نمی دونم منظورتونو می شه از لوس بازییه دوستتون بگین ؟ یعنی چه کاری که دوستتون انجام می ده و از نظر شما لوس بازییه ؟ ممنون می شم بگین ..
    امیدوارم موفق باشین


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حس میکنم هیچکی دوسم نداره
    توسط daryaaram در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 دی 90, 22:34
  2. لطفا گوسفند نباشید
    توسط ani در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 09 اردیبهشت 89, 19:47
  3. عروسـک
    توسط baran.68 در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اسفند 88, 19:33
  4. بوسه ها
    توسط گرد آفرید در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 فروردین 87, 22:47
  5. مشکلات من و عروسم
    توسط خاله نرگس در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 22 اسفند 86, 21:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.