سلام
ببین عزیزم همیشه خوب بودن زیادم خوب نیست ..نمی گم به کسی بدی کن اما توجهه بیش از حد هم باعث دفع اون می شه ..
شوخی کن ... مهربانی کن اما جایی هم که باید ناراحت شی ناراحت شو ..
امیدوارم منظورمو خوب بفهمی
لزومی نداره لوس بازی در بیاری اما سعی نکن که تو رفتارت اون حالتهایی که مال خانومهاستو نداشته باشی. فکر کنم تو خوانواده ای باشین که برادر دارین ؟ البته زیاد ربطی نداره بستگی به شخصیت خودتون داره شاید تو ظاهر رفتارایی نکنین که نشون بدین احساساتی هستین و خودتونو سخت نشون بدین اما اونقدرم خشک نباشین و نمی دونم منظورتونو می شه از لوس بازییه دوستتون بگین ؟ یعنی چه کاری که دوستتون انجام می ده و از نظر شما لوس بازییه ؟ ممنون می شم بگین ..
امیدوارم موفق باشین![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)