به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 اسفند 89 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1389-8-19
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,698
    سطح
    23
    Points: 1,698, Level: 23
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 23 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تراژدی شکست بعد از 4 سال عاشقی - ریشه یابی علت ها

    چطور و به چه کسی میشه اعتماد کرد ؟
    چگونه باید از ثبات عشق کسی مطمئن شد ؟
    همینه دیگه ؛فلسفه دوستی از نظرمن همینه؛واسه همینم هست کاملا دوستی باجنس مخالف رو رد میکنم.
    از نظر من رابطه باجنس مخالف تنها زمانی صحیح هست که بشه بهش اشنایی قصد ازدواجی گفت(با شرایط و محدودیت های خاص خودش).
    و اسم رابطه شما مطلقا دوستی بوده (هرچند بعد مدتی تصمیم به ازدواج گرفتید)

    نتیجه این دوستیها هم همینه؛شکست عشقی میخورین،بعد میگین به کسی اعتماد ندارید بابت ثبات عشقش.
    اگر رابطه شما عاقلانه بود و تصمیم برای ادامه و ازدواج عاقلانه بود،خیلی زودتر ازینها متوجه میشدید که به درد هم نمیخورید؛
    چون دیگه عقل شما راه درست رو نشون میداد.
    اینهمه دراین تالار گفته شده از نتیجه دوستیها؛ چرا واسه خیلی ها درس عبرت نمیشه،چرا وقتی به مشکل برخوردید تو گوگل سرچ میکنید و به اینجا میرسید؛
    چرا موقعی که در حال خوشگذرونی هستین فکر نمیکنید اخرش که چی!!!

    مگه امثال من که رابطه عاطفی باجنس مخالف نداشتیم و نداریم ادم نیستیم،مگه احساس نداریم،
    مگه نیاز عاطفی نداریم؛ولی واستادیم و وای میایستیم ،چرا؟واقعا چرا؟

    جز به خاطر پایبندی به اخلاق که خیلی ها اونو به مضحکه میگیرن،جز به خاطر ثبات ارزشهامون و واستادن سر اونها؛
    و یکی از علت ها این سردرگمی شما :چطور تضمین میشه همچین رابطه ای؟
    جوابم مشخصه؛تضمینی نداره؛چرا باید وجودمونو در اختیار کسی بذاریم که امروز هست و فردا هیچ ضمانتی به موندنش نیست.
    از نظر من کل موضوع هست که مشکل داره؛خود دوستی؛داخلش اعتمادی نیست و ثبات در اون التزام نداره.

    با این حال عده ای مصر هستن که اینطوری همسرشونو انتخاب کنن،خب هرکس یک عقیده ای داره و در جای خودش قابل احترام هست
    و قصد توهین به کسی یا عده ای درکار نیست=>صلاح کار خویش خسروان دانند.

    ولی دیگه هرکی خربزه میخوره باید پای لرزش هم واسته :cool:
    اگه یه کم تند رفتم معذرت میخوام؛قصدم بی ادبی نبود.شما پرسیدید و منم نظرمو گفتم؛حداقلش اینه که یه کم فکر کنید.

    ***البته شما دراین رابطه ،اونطور که توضیح دادین اصول انسانیت رو رعایت کردید وپسرانی چون شما نایاب هستن و حستون ستودنی***


    ضمنأ
    دوست عزیز حالا که موضوع بهتر موشکافی شد و بیشتر توضیح دادین،به وضوح مشخصه که ایشون دارای این صفت بودن و هستن:خودخواهی
    به این حرفای خودتون توجه کنید
    البته هیچ گاه نتونست به من توی کارهام کمکی کنه
    کار خاصی برای من انجام بده
    اینکه منو غافل گیر کنه
    هیچوقت برنامه ی خاصی نداشت
    همیشه از من برای کارها و تصمیماتش کمک میگرفت
    همیشه تکیه گاهش بودم
    نسبت به من بی تفاوت میشد
    ایشون بسیار متوقع بود
    هر وقت هم زنگ میزد 90% مواقع منو به عنوان یه گوش شنوا میخواست
    فقط از وقایع روزش صحبت میکرد.
    به شدت به من ضربه زد
    منو در بدترین شرایط تنها گذاشت
    باعث شد زندگی من کاملا" متوقف بشه
    گریه میکردم ... نگفت خودتو ناراحت نکن ! گفت : پیمان آزارم نده !
    درسته که گفتید از انجام دادن اینکارا و اینکه واسش تکیه گاه لذت میبردین،ولی وقتی میاید اینهارو با ناراحتی اعلام میکنید نشان دهنده اینه ته دلتون توقعاتی داشتید که براورده نشده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید *mina تشکرکرده است .

    *mina (چهارشنبه 04 اسفند 89)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 شهریور 90 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1389-8-26
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,816
    سطح
    25
    Points: 1,816, Level: 25
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    71

    تشکرشده 71 در 26 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تراژدی شکست بعد از 4 سال عاشقی - ریشه یابی علت ها

    [quote=*mina]

    به این حرفای خودتون توجه کنید
    البته هیچ گاه نتونست به من توی کارهام کمکی کنه
    کار خاصی برای من انجام بده
    اینکه منو غافل گیر کنه
    هیچوقت برنامه ی خاصی نداشت
    همیشه از من برای کارها و تصمیماتش کمک میگرفت
    همیشه تکیه گاهش بودم
    نسبت به من بی تفاوت میشد
    ایشون بسیار متوقع بود
    هر وقت هم زنگ میزد 90% مواقع منو به عنوان یه گوش شنوا میخواست
    فقط از وقایع روزش صحبت میکرد.
    به شدت به من ضربه زد
    منو در بدترین شرایط تنها گذاشت
    باعث شد زندگی من کاملا" متوقف بشه
    گریه میکردم ... نگفت خودتو ناراحت نکن ! گفت : پیمان آزارم نده !
    درسته که گفتید از انجام دادن اینکارا و اینکه واسش تکیه گاه لذت میبردین،ولی وقتی میاید اینهارو با ناراحتی اعلام میکنید نشان دهنده اینه ته دلتون توقعاتی داشتید که براورده نشده.

    دوست عزیزم من این موارد رو با ناراحتی اعلام کردم چون واقعا" توقع نداشتم این چنین در کفه ی ترازوی پری با دیگران مقایسه بشم و به خاطر دلیلی واهی مورد بی مهری قرار بگیرم.

    "توقع داشتم" نه ! ولی "توقع نداشتم" آری !!!


    افسوس ...


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.