به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16

Threaded View

  1. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 فروردین 92 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1387-9-07
    نوشته ها
    294
    امتیاز
    4,142
    سطح
    40
    Points: 4,142, Level: 40
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    284

    تشکرشده 289 در 103 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: قابل توجه كاربرگرامي خانم بي هويت و ديگرناراضيان از زندگي

    سلام ناشناس گمنام عزیز ...........
    من اصلا در صدد پاسخگویی نیستم ....درکم از نوشته های شما این نتایجی را داشت که در تایپیکم براتون نوشتم .....
    احساس یاس و نا امیدی .....را حس کردم ......و مطالبم را سعی کردم کلی بیان کنم ..بله در هر جامعه ای انچه عرف نیست و کمی با انچه متداول است نا هماهنگی دارد قبولش سخت است ...و شرایط شما را سعی میکنم درک کنم .......اما به نظر من با پنهان کاری مشکلتون حل نخواهد شد ....با پاک کردن ..مسئله ...مسئله حل نخواهد شد ...شما اول باید واقعیت وجودی خودتان را بپذیرید .....و با آن روبرو شوید ...درک کنید .....بعد مطلب را در خانواده عنوان کنید ...اگر کسی کسی را دوست داشته باشد با واقعیت وجودی او او را دوست خواهد داشت ...حتی نزدیکترین کسان ...فرزندان و پدر و مادر ...باید بپذیرند ....خوشبختانه بلحاظ شرعی ...این مطلب تغییر جنسیت .. با انجام جراحی .....امکانپذیر و پذیرفته شده است ...شما مرا یاد یکی از دوستان دوران دبیرستانم انداختید ....دختری زیبا با چشمانی شبز رنگ و پوستی شاداب ...و دخترانه ..اما روحیاتی پسرانه ..آن زمان که خیلی وقت پیش بود ..او این راز را به من که ان زمان سال آخر دبیرستان بودم و از سن و سال خودم درکم بیشتر بود ...اعتماد کرد ..من در ان زمان با سن کمی که داشتم ....مطلب را پیش خودم نگه داشتم با گرفتن کمک مالی از دوستانم ....او را به نزد پزشکی بردم ..الان که یاد ان زمان میافتم خودم خندم میگیره من یک دختر 17 ساله شده بودم راهنمای دختر 15 ساله ای که به من اعتماد کرده بود ..در هر حال یادمه دکتر در خیابان سهروردی بود ..او را معاینه کرد از لحاظ جسمانی و هورمونی ..و به این نتیجه رسید که مشکل او جسمانی نیست ....الان سالها از ان موقع گذشته و من اصلا نمیدانم چه بر سر ان دختر امد ......در هر حال یادمه ان زمان همین حرفها را به او زدم که باید بپذیرد انچه که هست چیز دیگری است نسبت به انچه او میخواهد ...حالا نمیدانم نتایج ازمایشهای شما چه بوده ..امکان عمل هست یا خیر ؟؟..و خیلی سوالهای دیگر ...در هر حال براتون بهترینها رو آرزو دارم ........ارزوی پذیرش واقعیت وجودی خود ..................شاد باشید

  2. 2 کاربر از پست مفید kimiakhaton تشکرکرده اند .

    kimiakhaton (چهارشنبه 04 اسفند 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ميخوام اولويت همسرم فقط من باشم
    توسط sara94sara در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 آذر 95, 12:37
  2. اقاي مدير همدردي حق عضويت شماره حساب بانك صادرات بدهيد
    توسط محمدابراهیمی در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 12 مرداد 89, 14:27
  3. تقويت اراده
    توسط artimis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 آذر 87, 17:59
  4. ازدواج و حفظ هويت خانمها
    توسط erfan25 در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 اسفند 86, 19:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.