به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 60 , از مجموع 67
  1. #51
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    اميدوارم هر چي صلاحتونه پيش بياد.

  2. #52
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 25 اردیبهشت 88 [ 16:37]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    239
    امتیاز
    4,447
    سطح
    42
    Points: 4,447, Level: 42
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 6 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    اقای مصطفی خبری از خودتون نمیدین؟؟؟؟؟

  3. #53
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 16 بهمن 88 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-06
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,477
    سطح
    36
    Points: 3,477, Level: 36
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    روزها و شبها مثل برق میگذرند. هفته ای دو سه بار می رم از بچه ها سر میزنم و با همسرم صحبت می کنم. جدایی هم برای من سخته و هم بچه ها رو اذیت می کنه اما فکر می کنم زندگی بیمار ما اگه بخواد درمان بشه به یک شوک قوی و کارساز نیاز داره. همسر من که تغییری نکرده و زندگی به همان روال سابق برای من قابل تحمل نیست مگر اینکه من تغییر کنم و ظلم رو بپذیرم. با این وحشیگری که در غزه داره انجام میشه من مشکل خودم رو فراموش کردم. البته هر گاه تصویر بچه های معصوم غزه رو میبینم که زخمی شون کردن و روح از بدنهای پاکشون پر کشیده به یاد بچه های خودم می افتم و به این فکر می کنم که نبایستی روح اونها رو زخمی کنم. من فکر کنم دارم تا حدی احساس گناه می کنم. خودم رو سپردم به دست باد.

  4. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 16 بهمن 88 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1387-9-06
    نوشته ها
    34
    امتیاز
    3,477
    سطح
    36
    Points: 3,477, Level: 36
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 23
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    البته فکر نکنید واقعا خودم رو به دست باد سپردم.
    ممکنه بعدها بچه هام بهم گله کنند که چرا تحمل نکردی و چرا ما رو آواره کردی اما من حداکثر تلاش خودم رو کردم و الان هم تلاش خودم رو واسه حفظ این سقف می کنم و در هر لحظه به این فکر می کنم که چطور میشه این زندگی رو حفظ کرد و مثل بچه آدم زندگی کرد. ببینید از قدیم گفتن یا رومی روم یا زنگی زنگ. یا باید مثل آدم زندگی کرد در غیر اینصورت باید مثل بچه آدم از هم جدا شد و قید زندگی مشترک پر درگیری رو زد. من دیگه نمی تونم با کسی زندگی کنم درحالی که ایشون همیشه منو تحقیر بکنه و هر روز یک دعوا و مرافعه بین ما باشه. تصمیم گرفتم همسرم رو که همش فکر میکنه من رو بهش قالب کردن آزاد کنم. البته در ماههای آتی نیز همه تلاشم رو برای حفظ زندگی مشترک خواهم کرد.
    چقدر سخته کسی رو دوست داشته باشی در حالی که او نمی فهمه و همش داره تو رو رسوا میکنه.

  5. #55
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 دی 87 [ 23:37]
    تاریخ عضویت
    1387-10-19
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 4 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    سلام اقا مصطفي ،
    دلم براتون خيلي ميسوزه ، چون شرايط خيلي سختي داري اما روحيت خيلي قوي و زيباست .
    شما بنظر ادم خيلي جالب و شوخ طبع و دوست داشتني و مومني هستيد . و عجيبه برخورد همسرتون ، اي كاش تو سالهايي كه با هم بوديد همسرتونو پيش يه روانپزشك ميبرديد.
    به نظر من احتياج شديد به پزشك دارن . چون روانشون خيلي ناارام و پريشونه ،
    با وضع موجود اخر اين رابطه از شما يه انسان خسته و افسرده مي سازه .
    بنظر من با بچه هاتون يه بار كه ميبريشون بيرون خيلي با ملاحظه در مورد جدايي از مادرشون نظر
    بخواهيد و عكس العملشون رو ببينيد ، اين خيلي به تصميمتون كمك مي كنه ،اگر هم قسمت شما جدايي بود ،حتمآ بچه ها رو پيش خودتون نگه دارين ،‌چون رفتار و منش نادرست و روان بهم ريخته
    همسرتون صد در صد روي بچه ها تا ثير منفي و جبران ناپذيري داره .
    راستي شما مگه خسيسي ؟ چرا خانومتو رستوران نبردي كه كار به اينجا بكشه؟؟
    راستي خانومتون شكموست؟؟؟
    وقتي فحش مي ده اين شكلي ميشه ؟
    اينا رو گفتم كه حال و هوات عوض شه يه وقت دلخور نشي .
    خدا بزرگه
    من مي توانم

  6. #56
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 18 فروردین 96 [ 19:31]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    4,176
    سطح
    41
    Points: 4,176, Level: 41
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 174
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    بسمه تعالی
    آقا مصطفی گلم
    زندگی شما بطرز عجیبی مشابه زندگی من هست. کارشناس ارشد زبان انگلیسی، کمی شوخ طبع و البته مذهبی هستم و یکسال پیش ازدواج کرده ام.
    مطمئنید همسرتان پارانوئید نیست؟ به نظرم پیشنهاد پری خانم را جدی بگیرید.
    همسر من، همان سه ماه اول زندگی ترکم کرد. یکبار برگشت و ناهارم را آماده کرد. روزهای بعد فقط بد و بیراه و ابلاغیه دادگستری تحویلم داد . دست آخر هم تقاضای طلاق داد. موافقت نکردم. گفتم شاید بتوانم کمکش کنم. الان واقعا نمی دانم باید چکار کنم. نگرانم از اینکه فردا جلوی بچه ها هم حرمت نگه ندارد. که البته مطمئم که نگه نمی دارد.
    فکر می کنم علت آنکه خانمم می خواهد روی زندگی مسلط باشد اینست که مادرش هم اینطور بوده است.(و واقعا بوده است) شاید الگوی دیگری را نمی شناسد. و یا جرات و یا فرصت تجربه الگوی دیگری را نداشته است.
    این دخالت پدر و مادر شوهر هم می تواند یک توهم باشد. شاید با کمک یک روانپزشک قابل حل باشد.

    بهر حال ظاهرا من هم چند سال دیگر به عاقبت شما مبتلا می شوم. لطفا اگر توانستید مشکل را حل کنید، مرا هم مطلع کنید، بلکه تا بچه دار نشده ام یک فکری بحال خودم و همسرم بکنم.

  7. 2 کاربر از پست مفید karl7002 تشکرکرده اند .

    karl7002 (شنبه 21 خرداد 90), noamooz (یکشنبه 10 فروردین 93)

  8. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 تیر 90 [ 12:50]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    سلام آقا

    چطور شد؟ منم مانند شما گرفتارم.karl7002 چه كار كردي ؟ ممنون ميشم بگي چه كار كردي.

  9. کاربر روبرو از پست مفید عرفان1 تشکرکرده است .

    noamooz (یکشنبه 10 فروردین 93)

  10. #58
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آبان 98 [ 02:40]
    تاریخ عضویت
    1390-2-27
    نوشته ها
    480
    امتیاز
    12,382
    سطح
    72
    Points: 12,382, Level: 72
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 66.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    645

    تشکرشده 634 در 321 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    برادر عزیز سلام
    راستش میخوام خیلی ساده و رک حرف بزنم . ببین مظلوم خود اجازه ظلم به ظالم میده !!! شما تو این زندگی 10 سال موندی چون رضایت نسبی داشتی یا اینقدر نا توانی که نمیتونی زندگیت اداره کنی و به همسرت وابسته ای یا نه علاوه بر بعضی از اخلاق های بد همسرت که البته ریشه در بی مهارتیتون داره وضع به اینجا کشوندی
    اگر حالت اول منم بودم بدتر از همسرت میکردم حتما" یه جا به حدی بهش فشار میاری با کم توانایی هات که یهو به صدا در میاد وگرنه در غیر اینصورت خیلی قاطع ولی با احترام بهش هشدار میدادی که باید نحوه ایجاد رابطتون اصلاح شه وگرنه ترکش می کنی پس شما در همسرت برتری هایی احساس میکنی و در خودت ضعف هایی که اجازه هر بی احترامی و برخوردی با خودت میدی و در نهایت عکس العمل 2 ماه میداری میری بعدم با معذرت خواهی بر می گردی و هیچ هزینه ای هم این رفتارهاش براش نداره والا اگه من بودم بدتر میکردم
    امیدوارم ناراحت نشید و به حرفام فکر کنید

  11. #59
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    بچه ها لطفا به تاریخ آخرین پست مراجع توجه کنید.
    با تشکر

  12. #60
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 09 تیر 90 [ 12:50]
    تاریخ عضویت
    1390-3-21
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: لطفا کمکم کنید. دارم از زنم جدا میشم اما جدایی ازاوکه باهاش الفت

    سلام

    خانم من از بيماري اسكيزوفرني رنج مي بره . فكر كنم مصطفي هم از همين مشكل خانمش رنج ميبره . مثل اينه كه به يك ديوونه علاقه مند بشيد. راه حل چيه؟


 
صفحه 6 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.