سلام دوست عزيز
مشكلتو خوندم منم مثل شما بودم (جدايي)بعد از جدايي تقريبا6ماههي طول ميكشه كه به حالت طبيعي برگردي
ميدونم سخته ولي حتما ميشه 'خودتو سرگرم كن سعي كن 5 شنبه جمعه ها بري بيرون با دوستانت خودتو با بعضي از كلاسها مشغول كني ،تنها نباش منظورم اينه كه بيشتر تو جمع باش ،فقط رو اين تمركز كن كه خدا خواسته اين اتفاق افتاده حتما حتما يه صلاحي توش بوده و حتما به حالت طبيعي بر ميگردي من خودم اين جدايي كشيدم البته براي من تو زمان عقد بود اونم 10 ماه،اگر بتوني به يه مشاوره هم بري خيلي عاليه اين سايتم بهت كمك ميكنه بچه هاي واقعا خوب و تحصيلكرده اي داره كه ميتونن كمك كنن
موفق باشي








علاقه مندی ها (Bookmarks)