به نظر من
آفتهاي احتمالي در كار مشاوره يكي از بهترين تاپيكهاي آقاي سنگ تراشان است كه هر يك از پستهاي آن مي تواند به افرادي كه اينجا اقدام به راهنمايي مي كنند ، مي تواند كمك كند تا از اعمال نظرات شخصي - گمانه زني - قضاوت و....جلوگيري بشود و از مراجع و آسيب ديدن بيشتر او در مسير تاپيك جلوگيري مي تواند بكند .
البته در صورتي كه اعضا به واقع قبل از راهنمايي آن را چندين بار مطالعه كنند . به اين دليل كه فكر مي كنم اين تاپيك سودي دوطرفه دارد .
1- از يك سو مراقبت از مراجع آسيب ديده و تحت فشار
2- و از سوي ديگر كنترل كارما و كانتكس فردي كه اقدام به راهنمايي مي كند .
شايد بعضي از اشتباهات در مسير راهنمايي كوچك و....باشد اما راهنمايي و اشتباهات بزرگ كه مراجع را با مشكلات پيچيده تر و.....رو به رو مي كند به واقع براي راهنمايي كننده ناصالح و ناوارد هم كارما دارد .







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)