روزن سلام
جا دارد كه اول از كامران تشكر بلند بالا كنم كه خيلي قشنگ نوشته و موضوع را باز كرده و راه حل خوبي ارائه داده.
چندين بار نامه اميد را خواندم .
نامه ي اميد نشان مي دهد اين هست كه تو و اميد زندگي تان سر و سامان خوبي مي گيرد.فقط نياز به دقت و توجه و مراقبت داريد .
به نظر من ، اميد بخش سازگار مثبت وجودش هنوز زنده است و به بهترين شكل ممكن هم زنده است .اما بخش آزرده ي وجودش بايد ترميم بشه .بايد از اين حس" من بد " خارج بشود . بايد بفهمد كه كه در نيمه ي ديگر ليوان وجودش خيلي چيزهاي خوب داره كه او را نزد مهسا دوست داشتني تر از قبل مي كنه و همه اينها جزو مسئوليت هاي توست .
برو سراغش خيلي حسي هم برو و يكبار ديگه نشان بده كه انتخاب اول و آخر زندگي ات اميد است . او به اين زندگي بر مي گرده اگر تو درست عمل كني كه من مي دانم تو اين توانايي را داري .
روزها ي خيلي خوشي در انتظارتان هست من مطمئنم و به اين حرفم از اعماق وجودم باور دارم .





اما بخش آزرده ي وجودش بايد ترميم بشه .بايد از اين حس" من بد " خارج بشود . بايد بفهمد كه كه در نيمه ي ديگر ليوان وجودش خيلي چيزهاي خوب داره كه او را نزد مهسا دوست داشتني تر از قبل مي كنه و همه اينها جزو مسئوليت هاي توست .




علاقه مندی ها (Bookmarks)