سبکتکین جان،
جمله ی من این بود
به نظرم دست نګه دارید. نمی ګم نکن. می ګم با فکر بکن.
عزیز من اشتباه داریم تا اشتباه.
در ضمن من می ګم نه فقط به خاطر اشتباهات این خانم، که به خاطر شرایطی که ایشون الان دارند باید این آقا اول خوب همه ی جوانب را بررسی کنند بعد تصمیم بګیرند. این خانم در دورانی که متاهل بودند و شرعا و قانونا همسر داشتند با چند نفر ارتباط داشتند. از جمله یکیش همین آقای Sheitoon
به جنبه ی اخلاقی و شرعی هم که کاری نداشته باشیم، ایشون از نظر روحی روانی مشکل دارند.
خانومی که اقدام به خودکشی کرده.
خانمی که برای جلب توجه طرف مقابلش از دروغهای دختران 14 ساله به دوست پسرشون استفاده می کنه ( خواستګار دارم !! )
و ...
خانواده ی ایشون موبایلشون را ازشون ګرفتند و ایشون را محدود کردند. می تونید تصور کنید یعنی چی؟؟
این رفتار با یک خانم مطلقه از طرف پدرش می تونه به چه دلیلی باشه؟
اینها همه بعدا می شن عامل مشکل ساز برای زندګی مشترکشون.
باید اول دقیق بررسی و حل بشه و بعد ...
حالا بماند که این آقا هم به نظرم سنشون مناسب ازدواج نیست.
آقای sheitoon
اینم بگم به سختی راضی به همبستری با من شده بعد از گذشت چندین مدت طولانی
بعد از گذشت چند جلسه که باهاش تنها بودم
اینقدر هم بیقید و بند نیست
کدوم مدت طولانی؟ کل این ماجرا هفت ماه بوده.
دلیل من برای بی قید و بند بودن ایشون اینه که در زمان تاهل با چند نفر ارتباط داشته.
به نظر شما دلیل من محکم تر است یا دلیل شما؟؟
می شه بیشتر از شرایط این خانم بګین؟ سن، تحصیلات؟ وضعیت خانوادګی؟









علاقه مندی ها (Bookmarks)