به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 54

Threaded View

  1. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 آذر 91 [ 18:02]
    تاریخ عضویت
    1389-8-28
    نوشته ها
    725
    امتیاز
    3,175
    سطح
    34
    Points: 3,175, Level: 34
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,056

    تشکرشده 2,054 در 617 پست

    Rep Power
    88
    Array

    RE: +ارتباط با یک خانم در حال طلاق ( ادامه بدم یا قطع کنم ؟ )

    سبکتکین جان،

    جمله ی من این بود
    به نظرم دست نګه دارید. نمی ګم نکن. می ګم با فکر بکن.

    عزیز من اشتباه داریم تا اشتباه.
    در ضمن من می ګم نه فقط به خاطر اشتباهات این خانم، که به خاطر شرایطی که ایشون الان دارند باید این آقا اول خوب همه ی جوانب را بررسی کنند بعد تصمیم بګیرند. این خانم در دورانی که متاهل بودند و شرعا و قانونا همسر داشتند با چند نفر ارتباط داشتند. از جمله یکیش همین آقای Sheitoon
    به جنبه ی اخلاقی و شرعی هم که کاری نداشته باشیم، ایشون از نظر روحی روانی مشکل دارند.
    خانومی که اقدام به خودکشی کرده.
    خانمی که برای جلب توجه طرف مقابلش از دروغهای دختران 14 ساله به دوست پسرشون استفاده می کنه ( خواستګار دارم !! )
    و ...

    خانواده ی ایشون موبایلشون را ازشون ګرفتند و ایشون را محدود کردند. می تونید تصور کنید یعنی چی؟؟
    این رفتار با یک خانم مطلقه از طرف پدرش می تونه به چه دلیلی باشه؟

    اینها همه بعدا می شن عامل مشکل ساز برای زندګی مشترکشون.
    باید اول دقیق بررسی و حل بشه و بعد ...

    حالا بماند که این آقا هم به نظرم سنشون مناسب ازدواج نیست.

    آقای sheitoon

    اینم بگم به سختی راضی به همبستری با من شده بعد از گذشت چندین مدت طولانی
    بعد از گذشت چند جلسه که باهاش تنها بودم

    اینقدر هم بیقید و بند نیست


    کدوم مدت طولانی؟ کل این ماجرا هفت ماه بوده.

    دلیل من برای بی قید و بند بودن ایشون اینه که در زمان تاهل با چند نفر ارتباط داشته.

    به نظر شما دلیل من محکم تر است یا دلیل شما؟؟

    می شه بیشتر از شرایط این خانم بګین؟ سن، تحصیلات؟ وضعیت خانوادګی؟

  2. 4 کاربر از پست مفید بهشت تشکرکرده اند .

    بهشت (یکشنبه 01 اسفند 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.