چرا ولت نمی کنه چون تنهاست.
اگه نباشی از لحاظ عاطفی دچار خلا می شه .واسه همین هر کار می کنه که نگهت داره.
مطمئن باش اگه کسه دیگه ای بیاد ولت می کنه ولی چون کسی نمیاد باهاش ارتباط برقرار کنه ولت نمیکنه.
تو به فکر اون نیستی به فکر خودتی .
میگی دوسش نداری ولی از بس به اون وابسته ای و می ترسی رابطت تموم شه اسرار اونو بهونه می کنی.
تو به اون شدیدا وابسته ای و به همین علت می ترسی تنهات بذاره.
فقط یه چیز رو بدون :
اگه الان رابطت رو تموم نکنی بعد که با اون ازدواج کنی همه چیز رو از دست می دی و همش خودتو سرزنش می کنی که ای کاش سختی اون موقع رو تحمل می کردی و به اون روز دچار نمی شدی.
شما جفتتون به هم وابسته اید از هیچ نظری به هم نمی خورید ولی چون وابسته اید وقتی فکر می کنید از هم جدا بشید چقدر سخته دوباره با هم ارتباط برقرار یکنید.
شما ارادتون و وابستگیتون زیاده ولی خودتون رو گول می زنید و می گید که می خواید تمومش کنید.
اگه واقعا می خواید تمومش کنید همه راهها رو از بین ببرید هر چقدر هم سخت باشه نتیجه خیلی خوبی داره.
خداوند انسانها را بر اساس اراده شان طبقه بندی می کند
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)