علت طلاقش 1- خیانت شوهرش 2- معتاد بودنش 3- بی مسئولیتیش 4 - دست بزن داشتن
وقتی میبینه شوهرش بهش خیانت میکنه اونم خیانت میکنه اون طرف هم میبینه درمونده و بی کس شده این دختره ازش سوء استفاده میکنه قول ازدواج و صیغه بهش میده اینا رو هم از زبون خودش شنیدم و شاهد هم دارم و در مرور زمان برای اون میشه طعمه جنسی و تمام این اتفاقات حدوداً 7 ماه طول کشیده
حتی دلیل خیانتش پرسیدم گفتم چرا ؟
گفت بخاطر اینکه عرضه پاک بودن من نداشته
گفتم دومی چرا ؟ ازش خسته شدی
گفت هیچکدوم از اون کار ها رو نمیفهمیدم دارو مصرف میکردم
چندین دفعه خواسته خودکشی کنه
گفتم به منم خیانت کردی همینکه رفتی سراغ خواستگارت
ولی یه حسی بهم میگه خواستگاری وجود نداره
چون گفت کدوم خواستگار ...
بخاطر همین فکر میکنم که دست خودش نیوده تمام این حرکاتش
اینم بگم به سختی راضی به همبستری با من شده بعد از گذشت چندین مدت طولانی
بعد از گذشت چند جلسه که باهاش تنها بودم
اینقدر هم بیقید و بند نیست
بله الان دارم به ازدواج با ایشون فکر میکنم چون مبینم واقعاً در کنارش آرام میگیرم و ...
خیلی چیزها رو که من ایده آلم بوده داره









علاقه مندی ها (Bookmarks)