بی هویت عزیزم بهت تبریک میگم بابت موفقیت و صبرت،
دوست عزیز ، با صبر و توکل خیلی مشکلات حل شدنی هستند. توکل به خدا بهت اراده محکمی میده که از راه دیگه به دست نمیاد!
با دشمنت بجنگ و کم نیار ف امیدورا موفق باشی![]()
تشکرشده 1,971 در 570 پست
بی هویت عزیزم بهت تبریک میگم بابت موفقیت و صبرت،
دوست عزیز ، با صبر و توکل خیلی مشکلات حل شدنی هستند. توکل به خدا بهت اراده محکمی میده که از راه دیگه به دست نمیاد!
با دشمنت بجنگ و کم نیار ف امیدورا موفق باشی![]()
فرانک1389 (سه شنبه 26 بهمن 89)
تشکرشده 7,657 در 1,487 پست
هوراااا داری موفق میشی
نمیدونی چقدر خوشحال شدم. بازم از احوالاتت ما رو بیخبر نذار![]()
دختر مهربون (سه شنبه 26 بهمن 89)
تشکرشده 50 در 11 پست
منظورت چيه؟ ناراحتت كردم؟ يعني ديگه نميخواي جوابمو بدي؟نوشته اصلی توسط hamishetanha
ممنون. حتما بازم بهتون سر ميزنم.نوشته اصلی توسط دختر مهربون
ممنون عزيز از همراهيت. سعي ميكنم خوب بجنگم. شما هم كمكم كنيد.نوشته اصلی توسط فرانک1389
بي هويت (سه شنبه 26 بهمن 89)
تشکرشده 369 در 128 پست
خانومی خیلی عالیه من هم بهت تبریک میگم تو از جنگ با شیطان داری پیروز برمیگردی و روسفید خیلی خوشحالم برات.![]()
پرناز (سه شنبه 03 اسفند 89)
تشکرشده 1,958 در 415 پست
خدا رو شكر . خيلي خوشحالم از اين كه مي بينم تك تك بچه هاي اين تالار داره مشكلاشون حل مي شه خوشحالم . و خدا رو شكر مي كنم . اما من بينتون تنها بازنده ام انگار . براي منم دعا كن دوست خوبم .
بازم يه دنيا خدا رو شكر مي كنم و بهت تبريك مي گم . مواظب سلامتيه خودت باش . بازم اينجا از خودت و روزاي خوبي كه پيش رو داري بنويس . ما رو يه دنيا خوشحال مي كني دوستم.![]()
saboktakin (سه شنبه 03 اسفند 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)