منظورت چيه؟ ناراحتت كردم؟ يعني ديگه نميخواي جوابمو بدي؟نوشته اصلی توسط hamishetanha
ممنون. حتما بازم بهتون سر ميزنم.نوشته اصلی توسط دختر مهربون
ممنون عزيز از همراهيت. سعي ميكنم خوب بجنگم. شما هم كمكم كنيد.نوشته اصلی توسط فرانک1389
تشکرشده 50 در 11 پست
منظورت چيه؟ ناراحتت كردم؟ يعني ديگه نميخواي جوابمو بدي؟نوشته اصلی توسط hamishetanha
ممنون. حتما بازم بهتون سر ميزنم.نوشته اصلی توسط دختر مهربون
ممنون عزيز از همراهيت. سعي ميكنم خوب بجنگم. شما هم كمكم كنيد.نوشته اصلی توسط فرانک1389
بي هويت (سه شنبه 26 بهمن 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)