یه دختر مهربون حتما مهربونه که این اسمو روش گذاشتن ، واسه همین زود میاد و با همدردهاش صحبت میکنه، در ضمن یه دختر مهربون میدونه که خدا از اون مهربونتره !.![]()
تشکرشده 1,971 در 570 پست
یه دختر مهربون حتما مهربونه که این اسمو روش گذاشتن ، واسه همین زود میاد و با همدردهاش صحبت میکنه، در ضمن یه دختر مهربون میدونه که خدا از اون مهربونتره !.![]()
فرانک1389 (سه شنبه 26 بهمن 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)