سلام
اقای معشوق همین جاست محترم جوابی که به نظر من می رسدرا می گویم.
به نظر من تمام سوال شما یه جواب داره ،اون هم (قران و عترت) است. پیامبر (ص)ما تاثیرگذارترین فرد روی جهان بوده است .شیوه و سنت رسول ما بهترین شیوه و سنت تاریخ بوده که اگر من مسلمان از ان بهره مند شوم وانها را اگر ،اگر،اگر،واقعا درک کنم جای هیچ سوالی برایم خالی نمانده است .پیامبر(ص)1400 سال پیش انتی ویروسی را(قران و عترت)به ودیعه گذاشت که تا کنون هیچ ویروسی طاقت مقابله و برابری با ان را نداشته و ندارد و نخواهد داشت .حال این به ما بستگی دارد که امانتداران خوبی باشیم یا نه.ویروس را انتخاب کنیم و دنبال جاذبه کاذبش رویم یا انتی ویروس پرجاذبه و شیرین پیا مبرمان(ص) را.
خدایا کمکمان کن که با صلاح دین وقران خودمان را واکسینه کنیم.«امین»








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)