به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 دی 90 [ 15:59]
    تاریخ عضویت
    1389-10-04
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,539
    سطح
    30
    Points: 2,539, Level: 30
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    152

    تشکرشده 150 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بیش فعالی من درکودکی وعدم توجه خانواده

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    یعنی همون حرف خودتون ، اینکه گوشه گیر نیستید ، یعنی فعال هستید و اجتماعی ، پس اینهمه رو بیش فعالی دوران کودکی متمرکز نشید و زوم نکنید .

    ذهنت رو از منفی ها و نگرانیها دور کنید ، برای این کار به داشته هات فکر کن و خشنود باش و ذلت ببر و خدا رو شکر کن .
    سلام
    فرشته مهربون خیلی ممنون چشم سعی میکنم
    ولی تمرکز ندارم نمیتونم فکرمو تویه جامتمرکزکنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط ashnayedirooz
    شاید حرفی که می زنم ربطی نداشته باشه اما تا اونجا که من می دونم بیش فعالی در شرایط نه چندان حاد می تونه با برخی بازی های فکری هم حل بشه که البته تاثیرش در دوران کودکی بیشتره
    بازی های فکری ای مثل حل کردن جدول یا سودوکو و امثالهم می تونه تمرین خوبی برای کم کردن عوارض بیش فعالی باشه
    این که این را نوشتم به این خاطره که به هر حال بازی عوارض جانبی نداره ! به همین خاطر هم امتحانش هم بدون تجویز پزشک توصیه می شود! البته اگر واقعا احساستون اینه که این مساله شدیده حتما به متخصص مراجعه کنید
    سلام
    اشنای دیروزگرامی خیلی ممنون
    جدول حل میکنم اکثرا
    ببخشیداین که فرمودین(سودوکو)یعنی چه//////چه بازیه؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید خودساخته تشکرکرده است .

    خودساخته (سه شنبه 26 بهمن 89)

  3. #12
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: بیش فعالی من درکودکی وعدم توجه خانواده

    برای تشخیص مطمئن تر ، به روانشناس بالینی مراجعه کنید


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. زودرنج بودن وعدم توانایی ارتباط شوهرم با خانوادم
    توسط asalak65 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 12 شهریور 95, 00:00
  2. چه طور زندگی را عاشقانه کنم وعاشقانه نگه دارم ؟
    توسط سرگشته دوست در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 26 مهر 93, 14:11
  3. چکار کنم که مومن وعاقل باشم؟
    توسط earth در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 92, 00:26
  4. خانواده ي شوهرم به وعده هاشون عمل نكردن ،چه كار كنم؟
    توسط عسلي در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 28 دی 91, 12:11
  5. انجام ندادن وعده ها و اخلاق بد نامزدم
    توسط تسلیم خدا در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 اسفند 90, 03:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.