
نوشته اصلی توسط
ashnayedirooz
شاید حرفی که می زنم ربطی نداشته باشه اما تا اونجا که من می دونم بیش فعالی در شرایط نه چندان حاد می تونه با برخی بازی های فکری هم حل بشه که البته تاثیرش در دوران کودکی بیشتره
بازی های فکری ای مثل حل کردن جدول یا سودوکو و امثالهم می تونه تمرین خوبی برای کم کردن عوارض بیش فعالی باشه
این که این را نوشتم به این خاطره که به هر حال بازی عوارض جانبی نداره ! به همین خاطر هم امتحانش هم بدون تجویز پزشک توصیه می شود! البته اگر واقعا احساستون اینه که این مساله شدیده حتما به متخصص مراجعه کنید
علاقه مندی ها (Bookmarks)