به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 15 از 26 نخستنخست ... 5678910111213141516171819202122232425 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 141 تا 150 , از مجموع 257

موضوع: خیلی تنهام

  1. #141
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خیلی تنهام

    من هم مطمئن هستم كه اگر تو يك قدم برداري اميد صد قدم بر مي دارد . شما دو نفر بيش از هر لحظه اي به هم احتياج داريد . و نياز هست كه همديگر را فرياد بزنيد و اگر عشق و علاقه اي بين شما هست الان صدايش عرش كائنات را به لرزه در بياوره .

    با هر شيوه اي كه راحت هستي عمل كن . و اگر نتيجه نگرفتي راه دوم و پيشنهادي من را انجام بده .

  2. 9 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (یکشنبه 08 اسفند 89), khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  3. #142
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 27 دی 92 [ 02:28]
    تاریخ عضویت
    1389-2-06
    نوشته ها
    513
    امتیاز
    5,622
    سطح
    48
    Points: 5,622, Level: 48
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 128
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,129

    تشکرشده 1,123 در 399 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: خیلی تنهام

    روزن عزيز اتفاقا اين خيلي خوبه كه باهم گريه كنين

    فعلا نيازي نيست صحبت خاصي بكنين.تو آغوش همديگه يه دل سير گريه كنين.
    روزن جان، اين خيلي كمك ميكنه هردو تخليه بشين كمي.
    خودم اينو با تمام وجود حس كردم.صرف گريه كردن تو آغوش همسرم و بعد زدن حرف دلم كلي آرومم كرده در اوج ناراحتي.

    همين امشب اينكارو بكن عزيزم

  4. 10 کاربر از پست مفید lvlahtab تشکرکرده اند .

    lvlahtab (یکشنبه 08 اسفند 89)

  5. #143
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-09
    نوشته ها
    320
    امتیاز
    7,275
    سطح
    56
    Points: 7,275, Level: 56
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    627

    تشکرشده 673 در 178 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: خیلی تنهام

    باشه امشب سعی می کنم به امید نزدیک بشم، شاید ترکیب دو تا راه رو انجام بدم، نتیجه اش رو بهتون میگم، امروز که از خونه اومدم بیرون یه کمی بهتر شدم اگه میشد بریم بیرون و صحبت کنیم خیلی خوب بود اما بیرون از خونه راحت نیستم چون میدونم که گریه می کنم و نمی خوام که مردم گریه هامو ببینن اما تو خونه هم نمی شه خونمون یعنی آرمان ..

  6. 14 کاربر از پست مفید روزن تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93), روزن (پنجشنبه 08 اردیبهشت 90)

  7. #144
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خیلی تنهام

    روزن ضمن اينكه تو را درك مي كنم اما لازم است نكته اي را به تو يادآوري كنم

    اين معناها را تو به محيط اطراف مي دهي .چرا كه مي خواهي بدهي و مي خواهي اينكار را بكني . باخودت مهربان باش دختر خانم گل و براي خودت مايه ي رنج درست نكن

  8. 7 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (یکشنبه 08 اسفند 89), khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  9. #145
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array

    RE: خیلی تنهام

    نقل قول نوشته اصلی توسط روزن
    نمی تونم دروغ بگم اما ته دلم حس بدی نسبت به امید دارم، هر چند عقل و منطقم می گه که اون بی تقصیره اما دلم ازش چرکین شده، بعضی وقتها دوست دارم بزنمش اونقدر بزنمش که خالی بشم، اما ته دلم دوستش دارم و نمی تونم نسبت بهش انقدر بی رحم باشم، یه دوگانگی خیلی بد محاصره ام کرده و همینه که نمی ذاره من پیش قدم بشم، میخوام ببخشمش اما با خودم می گم کاری نکرده که من ببخشمش اما اگه یه کلمه می گفت متأسفم همه چی تموم میشد فقط همین یه کلمه، اما شاید اون فکر می کنه که با این یه کلمه نمی تونه منو آروم کنه اما آروم میشم واقعا آروم میشم، احساس می کنم به من توجهی نداره، براش مهم نیست که من چی می کشم که این کلمه رو نمی گه، چرا نمی گه؟ نمی تونه بگه؟ چی فکر می کنه؟ به چی فکر می کنه؟ میخواد با زندگیش چی کار کنه؟ نمی دونم چه تصمیمی داره، خودمم نمی دونم چه تصمیمی دارم. کاش یه مدت از هم دور می شدیم تا بتونیم بهتر تصمیم بگیریم نمی دونم توی این شرایط خوبه که از هم دور بشیم؟
    روزن عزیز،

    سلام،

    خیلی‌ متاثر شدم از خوندن نوشته هاتون،

    شاید احساس شما رو درک نکنم اما احساس همسرتون تا حدی برام قابل درک هست،

    او الان ویران هست، داغون، منتها توانایی بیرون ریختن خودش رو نداره، روحش از درون در حال پوسیدن هست...

    شاید پیش از اینها وقتی‌ دلش از جایی‌ می‌گرفت شما را داشت که با شما درد دل‌ کند اما امروز شما را هم ندارد.

    مردها هم مثل زنها، احساسات دارند و عاطفه، و به همان اندازه نیازمند هستند، شاید هیچگاه به زبان نیارن به خاطر غروری که در آنها نهادینه شده، اما این واقعیتی هست که نمیشه انکار کرد...

    روزن، میدونم در شرایط خاص و مشکلی‌ هستین،

    اما، تا دیر نشده و امید بیش از این با خود خوری روحی‌، خودش رو نابود نکرده به امید کمک کنید تا سکوتش رو بشکنه،

    شما تنها کسی‌ هستین که به جفتتون میتونین کمک کنین،

    برای امید به علت غروری که داره و البته احساس مقصر بودن در مرگ فرزند، شکستن این سکوت فوق‌العاده سخت هست...

    راستش او الان اتفاقا منتظر هست تا شما به او اعتراض کنید، او را بزنید، در بغلش گریه کنید،...

    شرایط روحی‌ خیلی‌ بدی را میگذراند که البته شاید در ظاهرش پیدا نباشد، این طبیعت مردهاست...

    به خودتون و امید کمک کنید و سکوت رو بشکنید!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    مي فهمم روزن جان

    اما تو پيش قدم شو . با اميد ارتباط بگير . خودت را بينداز در بغلش .سرت را بذار روي شانه هاي او با هم گريه كنيد .

    لازم نيست حرف بزنيد . به وقتش حرف هم مي ايد و سر صحبت هم باز ميشه . اين يك شروع است . از اينجا شروع كن . تو مي تواني . من مطمئنم .

    موفق باشین،

    کامران




  10. 17 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    kamran2007 (یکشنبه 08 اسفند 89), khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  11. #146
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 تیر 90 [ 15:16]
    تاریخ عضویت
    1387-6-09
    نوشته ها
    320
    امتیاز
    7,275
    سطح
    56
    Points: 7,275, Level: 56
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    627

    تشکرشده 673 در 178 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: خیلی تنهام

    الان برای امید اس ام اس زدم که « امید عزیزم امشب زود بیا خونه به بودنت احتیاج دارم » اونم جواب داد که « باشه عزیزم حتما الان راه می افتم»
    دلم گرفت، معلومه خیلی منتظر بوده که من یه قدمی بردارم، حالا راحت تر می تونم باهاش حرف بزنم حتی اگه حرف نزنم می تونم بغلش کنم، احساس می کنم خیلی دلم براش تنگ شده و میخوام زودتر ببینمش، من دارم میرم خونه که زودتر از امید برسم، فعلا خداحافظ.
    از همتون ممنونم که کمکم کردین، واقعا ممنونم اگه شما نبودید حالا حالاها جرأت شکستن سکوت رو پیدا نمی کردم
    یه دنیا ازتون ممنونم ... امیدوارم بتونم طوری با امید صحبت کنم که ناراحتش نکنم.

  12. 22 کاربر از پست مفید روزن تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93), روزن (پنجشنبه 08 اردیبهشت 90)

  13. #147
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: خیلی تنهام

    كار خوبي كردي عزيزم .
    بهترين و شادترين لحظات در انتظار تو و اميد است .
    به خدا مي سپارمت .
    لحظه لحظه زندگي ات سرشار از عشق و همدلي نازنينم . به اميد روزهاي بهتر .

  14. 12 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 21 اسفند 89), khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  15. #148
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array

    RE: خیلی تنهام

    آفرین به تو روزن جان

    با شناختی که من از شما در اینجا دارم . فرد خودساخته و مقاومی هستی و دربرابر مشکلات تسلیم نمیشی و میدونم که درست ترین کار رو انجام میدی .

    خوشحالم که شعله های عشق در وجودت دوباره زبانه کشیده . موفق باشی گلم

  16. 12 کاربر از پست مفید baran.68 تشکرکرده اند .

    baran.68 (یکشنبه 08 اسفند 89), khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  17. #149
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: خیلی تنهام

    روزن الان رفت، امیدوارم بتونه این روزها رو بگذرونه، توی این یه ماه خیلی عذاب کشیده. حتی جواب تلفنهای منو نمیداد، اما امروز واقعا با اومدنش خوشحالم کرد، فهمیدم داره به سمت بهبود پیش میره، هر چند که اینجا هم همه اش گریه کرد اما براش خوبه که به زندگی برگرده و با واقعیت روبه رو بشه. الان هم وقتی جواب امید رو خوند خوشحال شد شاید اولین خوشحالیش بعد از اون اتفاق بود.
    مهسا جان عزیزم، امیدوارم که محکم تر از همیشه باشی و به امید هم کمک کنی تا این روزها بگذره و به آرامش برسید..



  18. 21 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93), shad (پنجشنبه 08 اردیبهشت 90)

  19. #150
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: خیلی تنهام

    روزن
    بغض توی گلوم نشست
    الان دارم گریه می کنم و برایت می نویسم
    خدا بهت صبر بده
    از خدای مهربون برات صبر می خواهم
    عزیزکم می فهممت چی می گی... درکت می کنم .. مادر بودن چقدر سخته ... و غم فرزند سخت تر از اون

    مهسا جان
    خدایی که یه روز آرمان کوچولو رو امانت بهت داده الان ازت پس گرفته همون خدایی که خیلی مهربونه خیلی رئوفه

    عزیزکم جای آرمان پیش خدا راحت و اروم هست الان پیش فرشته هاست ... شک نکن ...

    همه ما انسانها یه مسافریم که یه روز دیر یا زود باید برویم

    حالا ارمان قشنگ و دوست داشتنی تو الان وقت سفرش بوده

    یه وقت نکنه غصه بخوری ها ... دلتنگی بکنی ها ... اون الان جایش از من و تو بهتره

    روزن جونم سوره والعصر رو زیاد بخون ... غسل صبر هم زیاد انجام بده ... به خدا توکل کن ... خدایی که همیشه کنارت بوده و هست
    الان هم خدا هست ...

    دوستت دارم

  20. 17 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 15 خرداد 93), بالهای صداقت (پنجشنبه 08 اردیبهشت 90)


 
صفحه 15 از 26 نخستنخست ... 5678910111213141516171819202122232425 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:55 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.