به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 دی 90 [ 15:59]
    تاریخ عضویت
    1389-10-04
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,539
    سطح
    30
    Points: 2,539, Level: 30
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    152

    تشکرشده 150 در 54 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میخوام خودکشی کنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرانک1389
    سلام آقای دیوید
    شما واقعا همون دیوید قبلی همدردی هستید؟!!
    من که باور نمیکنم
    شما و این حرفا ؟
    برادر عزیز با این خصوصیاتی که از خود ت گفتی ،نقاط قوتت الحمدالله خیلی بیشتر از نقاط ضعف هستن

    خودمونیم ها شما فقط خواستی این همه توانایی و ومحاسنت رو به رخمون بکشی نه ؟

    اصلا مگه کسی رو میشناسی که هیــــــــچ عیب یا مشکلی نداشته باشه ؟

    من که نمیشناسم و معتقدم که " گل بی خار خداست"

    برادر جان !

    با یه مشاوره رفتن و مراجعه به یه روانشاس که نباید انتظار داشته باشی یه شبه کل آنچه که طی زمان زیادی باعث ناراحتی روحیت شده ، از بین بره و اگه نره باید خودکشی کنی!
    خودت فکر کن ببین این درسته؟
    _______________________
    یموقعی میبینی که کاردبه استخون رسیده
    ______________________________

    مگه چند وقته که رفتی پیش روانپزشک و تحت درمان هستی؟ چند روز یا یکی دو هفته که اصلا نمیشه بهش گفت دوره درمان.
    شما خیلی عجول هستید آقای دیوید، اگه دقت کنید تو تاپیک دیگه تون هم انتظار داشتید اون خانم که رفته بودید خواستگاریش با همون یه جلسه صحبت یه ساعته بدون تفکر تصمیم بگیره و خیلی زود ازدواج کنید و وقتی جواب رد داد شما بهم ریختید و ...
    __________________________________________________ ______
    فرانک1389 عزیزمن عجول نیستم بلکه برعکس
    من مشکلم اونموقع این بود
    اخه من اونموقع حس کردم لح شدم
    __________________________________________________ ______
    قای دیوید عزیز!
    صبر چیز خوبیه به خدا ، شما که تو زندگی انقدر زحمت کش و فعال و غیرتمند بودید و. هستید ،
    شما که انقدر با ذایمان هستید که با وجود فرصت برای سوءاستفاده هرگز خدا رو نادیده نکرفتید و با زندگی خودت و یه دختر بازی نکردید(کاری که این روزها خیلیها میکنند) انقدر پشتکار داشتید که بدون حضور مادر و با وجود کم لطفی های پدر و شاید اطرافیان دیگه به اینجا رسیدید،
    و محاسن دیگه که فقط و فقط خودت ازشون خبر داری و خدا ، چرا اجازه میدی افکار منفی و القائات شیطانی بیاد سراغت و ایمانت رو نشونه بره ؟!!

    آقای دیوید !
    برای اینکه دیگران شما رو طوری که هستید بشناسن لازم نیست کسی شما رو معرفی کنه
    شما خو دت باید خودت رو نشون بدی و ثابت کنی

    یعنی اگه پدرت بیش از این که هستی ازت تعریف و تمجید میکرد ، خوشحال میشدی ؟
    نه ، تو باید خودت خودتو به همه نشون بدی
    __________________________________
    فرانک عزیزمنظورم این بودکه حرف وکارای پدرم الان رومن تاثیرگذاشته مشاورامیدونندمن چی میگم
    __________________________________________________ _________
    لازم نیست کار بزرگی یکنی ..همین که عادی زندگیتو بکنی و خودت باشی کافیه و همه خیلی زود متوجه میشن دیود کیه ؟ چه کاره ست ؟ خوبیهاش چیه و عیبهاش کجاست ؟
    برادر عزیز!
    اول خودت باید خودتو قبول داشته باشی تا دیگران هم بهت احترام بذارن و اونی که هستی رو قبول کنن!

    شما یه خواهر داری که چشم امیدش به توه ، اینو من بهت میگم که چشم امیدم به برادرهامه
    تو باید با خاطر خوداهر عزیزت ، روحیه تو حفظ کنی و بهش امیدواری بدی چون دخترها احساسی تر هستند.

    جوانی به سن شما که تا حالا تونسته خیلی از موانع پیشرفت رو از سر راهش برداره با کمک خدا از این به بعدش رو هم میتونه و موفق میشه.فقط باید امیدت رو از دست ندی و از هر فرصت استفاده کنی

    مطمئن باش تو این دنیا هیچ کس دیگه ای نیست که مثل تو باشه ، چون منحصر به فردی ، ما هم همینطور

    پس قدر خودت رو بدون و به درگاه خداوند شاکر باش


    فرانک 1389 عزیزممنون که وقتتونوگذاشتین برای کمک وراهنمایی من
    شماخیلی مهربون وخوب هستین

  2. 4 کاربر از پست مفید خودساخته تشکرکرده اند .

    خودساخته (دوشنبه 25 بهمن 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.