باشه امشب سعی می کنم به امید نزدیک بشم، شاید ترکیب دو تا راه رو انجام بدم، نتیجه اش رو بهتون میگم، امروز که از خونه اومدم بیرون یه کمی بهتر شدم اگه میشد بریم بیرون و صحبت کنیم خیلی خوب بود اما بیرون از خونه راحت نیستم چون میدونم که گریه می کنم و نمی خوام که مردم گریه هامو ببینن اما تو خونه هم نمی شه خونمون یعنی آرمان ..








علاقه مندی ها (Bookmarks)