روزن
تو زن قوي هستي . بايد در اين مرحله صبور باشيد .
من فكر نمي كنم در اين شرايط به صلاح تو و اميد باشه كه از هم دور بشويد .
مي دانم سخت است ولي شايد بهتر باشه كه روي خودت متمركز باشي و توانايي نزديك شدن به او را پيدا كني . مطمئن باش اميد حرفهاي گفتني بيشتري هم دارد كه بيش از يك" متاسفم " است خواهد بود .و كافي است به هم نزديك شويد تا از اين افكار دور شوي و دور شود .
يادت باشه كه مردها در اين شرايط بيشتر درون ريزي احساسي مي كنند تا برون ريزي . در نتيجه او حال و روز خوب و مناسبي نداره .








علاقه مندی ها (Bookmarks)