به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 92
  1. #81
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 خرداد 91 [ 09:14]
    تاریخ عضویت
    1389-6-05
    نوشته ها
    152
    امتیاز
    3,248
    سطح
    35
    Points: 3,248, Level: 35
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    286

    تشکرشده 286 در 114 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران

    سلام دوست عزیزم
    اولا از اینکه در آزمون بانک قبول نشدین ، اصلا ناراحت نباشین . شاید صلاح کار تو همینه .
    بخدا من خودم سال اول مثلا از ارشد ( که تو شهر خودم تبریز شرکت کرده بودم ) قبول نشدم ، خیلی ناراحت بودم و زمین و زمان رو تموم شده می دیدم واسه خودم . ولی اینکه تا سال بعد خودمو آماده کردم و .... در خلال این یکسال هم تونستم پایان خدمت ( معافی ) بگیرم و هم استخدام شم و هم از ارشد تهران قبول شم و......
    اون موقع که بود که برگشتم و پشت سرمو نگاه کردم ، دیدم چقدر فکر و اعصاب خوردی و.... بیخودی از جیبم رفته .
    دوم اینکه آدمای آرمانگرا و خود ساخته ، خیلی علاقه دارن که کاراشونو بی نقص و کامل انجام بدن و همیشه بدنبال ایده آلها و بهترینها هستن . ( منم تا حدودی اینجوری بودم ) ولی تا الان این تجربه عایدم شده که نباید منتظر باشیم که کلیه شرایط و زمینه ها رو آماده کنیم و بهد دست به اقدام خاصی بزنیم و ....
    بنظر بنده باید اون بالقوه ای که در ذهنمونه یا طی آمد کار واسمون پیش اومده رو به جریان بندازیم ، بعد از اون طی مراحل خود کار نشون می ده که باید چی کار کنی و چه راهکاری رو در پیش بگیری .
    بنظرم مهم اون پتانسیل و استعداد بالقوه ای هستش که باید تو چنته انسان باشه ، که همین دانش و آگاهی میتونه در طی مراحل و در زمانهای حساس و سرنوشت ساز انتخاب راهنما مون باشه .
    موفق و پیروز باشی دوست عزیزیم .

  2. کاربر روبرو از پست مفید larg.62 تشکرکرده است .

    larg.62 (یکشنبه 24 بهمن 89)

  3. #82
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مهر 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-18
    نوشته ها
    159
    امتیاز
    3,015
    سطح
    33
    Points: 3,015, Level: 33
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    314

    تشکرشده 320 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    درد و دل با خدا

    یه سوال!!
    خدایا اصلا از خودت می پرسم

    چرا به بعضی ها بدون تلاش یا با حداقل تلاش کلی جیز میدی اما به بعضی ها که تمام انرژی و وقتشون رو می زارن چیزی نمیدی و میگی صبر کن؟!
    مقایسه نمیکنما
    فقط یه سواله که همیشه ذهنمو رو مشغول کرده و هیچ کدوم از بنده هات جوابشو نمیدونن
    نمیگم چرا به بعضی ها میدی! حرفم اینه که چرا برای بعضی ها نمیخوای ؟!از این کار چه قصدی داری
    می خوای بزرگشون کنی ؟!! خب چرا از همون اول بزرگ نیافریدیشون!؟! میخوای خودشون بزرگ شدنشون رو ببینن و تو هم حظ کنی؟!!اینطوری قدر خودشون رو بیشتر میدونن؟!!!
    بعضی ها میگن اونایی رو که خواستشون دیر برآورده میشه یا اصلا برآورده نمیشه رو بیشتر دوست داری
    اینو نمیتونم با تمام وجود بپذیرم چون دیدم اونایی رو هم که دوست نداری بهشون لطف کردی و اونایی رو هم که دوست داری گاهی بهشون ندادی
    گاهی میگن به صلاح نیست
    معنی صلاح رو درست نمیفهمم
    خب چرا از همون اول صلاح ندیدی که اونهایی هم که صلاحشون نیست به صلاحشون باشه
    چرا نمی خوای به صلاحشون باشه
    چرا اصلا از اول اینجوری آفریدوشون که به خواسته ای به صلاحشون باشه یا نباشه
    فکر نکن که به خداییت شک کردما
    خودت بهتر میدونی حرف دلم چیه
    جز تو هم هیچ کس درکم نمی کنه
    شکرت که تو هستی با وجود تمام بدی های من
    نمیدونم این سوال بنده های دیگه ت هم هست یا اینکه من دارم می پرسمشون و من بین بنده هات ، عجیبم
    یاد اون جمله می افتم که گفتی هرگز رهایت نخواهم کرد و داستان بامبو که توی همین تاپیک هم گذاشتمش
    گاهی میگم کاش میدونستم صلاحت چیه و اگر میدونستم نمی خوایش لااقل منم اصرار نمیکردم اما شاید اگر میدونستم که نمی خوای و من اصرار میکنم اونوقت می اومدم پیش خودت ازت شکایت میگردم که چرا نمی خوای
    کفر نمیگما
    شاید همینه که می خوای از اول ندونیم چی به صلاحمونه و چی نیست شاید میخوای خودمون به نتیجه برسیم
    شاید اگر میدونستیم دنیا دیگه بی معنی می شد
    خدایا گاهی فکر میکنم خیلی سخت میشی و اصلا نمی فهممت
    تو همیشه سر جات نشستی و منم که نزدیک و دور میشم در نزدیکی دوست ندارم ازت جدا شم اما اگر دور شم دیگه فکر میکنم چقدر برام ناشناخته ای
    خیلی ها به این نتیجه میرسن که دلیل وجودشون توی این دنیا چیه
    خدایا منم به این نتیجه میرسم؟!!
    اومدم که فقط امتحان بشم؟!! خدایا می دونی که تحملم چقدره
    ازم انتظار بیشتر از اینها رو داری!؟؟
    اما من هنوز جواب سوال اولم رو نگرفتما!!

    کاش بفهمم که صبر کنم و تحمل و قدرتم رو بالا ببرم
    دوست دارم داد بزنم و بگم خدایاااااااا
    میدونم میشنوی اما سکوت میکنی و نگاهم می کنی
    نگاه با سکوتت هم قشنگه و آرام بخشه هم پر از سوال و ابهام

    خدایا

    گاهی تو را بزرگ می بینم گاهی کوچک...

    این تو نیستی که بزرگ می شوی و کوچک...

    این منم که گاهی نزدیک می شوم گاه دور....!

  4. #83
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: درد و دل با خدا

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستایش بارن
    یه سوال!!
    خدایا اصلا از خودت می پرسم

    چرا به بعضی ها بدون تلاش یا با حداقل تلاش کلی جیز میدی اما به بعضی ها که تمام انرژی و وقتشون رو می زارن چیزی نمیدی و میگی صبر کن؟!

    براش یه جواب قشنگ با الهام از آیاتی از قرآن یافتم .

    طلبت که به زودی در تاپیکی ارائه کنم .





  5. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (یکشنبه 24 بهمن 89)

  6. #84
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مهر 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-18
    نوشته ها
    159
    امتیاز
    3,015
    سطح
    33
    Points: 3,015, Level: 33
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    314

    تشکرشده 320 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران

    ممنونم فرشته مهربونم
    منتظرتو
    و جواب خدا هستم

  7. کاربر روبرو از پست مفید ستایش بارن تشکرکرده است .

    ستایش بارن (دوشنبه 25 بهمن 89)

  8. #85
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 23 اردیبهشت 91 [ 13:01]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    58
    امتیاز
    4,116
    سطح
    40
    Points: 4,116, Level: 40
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    140

    تشکرشده 214 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران

    ستایش جان سلام
    میدونم چه حسی داری ؟ منم ازمون استخدامی داده بودم خیلی هم امیدوار بودم چون هم قبلش مطالعه کرده بودم و هم سئوالات به نظرم بسیار ساده بود و من فکر می کردم حتما قبول میشم وقتی جوابها اومد ماتم برد
    ساعتها گریه کردم و از خدا گله و شکایت که چرا من تلاش کردم اما نتیجه نگرفتم
    مگه خودت نمیگی از تو حرکت از من برکت پس چرا چرا چرا ؟
    این امتحان رو زمانی دادم که در یک ارگان دولتی البته به عنوان روزمزد کار میکردم اگرچه پستم حساس بود و ارزوی سایر دوستان استخدام رسمی بود اما بخاطر کارائی و .... منو توی اون پست قرار داده بودن
    من به هر دری زدم تا بتونم استخدام بشم ( البته در همون ارگان ) اما نمیدونم چطور بود همه راهها رو می رفتم تا می رسید به پله اخر نتیجه منفی میگرفتم 4 سال این کار من شده بود
    چون بیمه هم نبودم حتی بعد از بدنیا اومدن دخترم ( 15 روز بعد ) رفتم سرکار
    لازم بذکر هست که من حتی کسی رو نداشتم توی شهر غریب دخترم رو بهش بسپارم لاجرم دخترم رو با اون وضعیت با خودم میبردم اداره و میدادم به خانمی که همسرش همکارمون بود و اونها سرایدار اداره هم بودن
    خلاصه مدت تقریبا یکماه به این وضع گذشت تا اینکه پرستاری پید ا کردم تا دخترم رو توی خونه مراقبت کنه
    بعد از این جریان مصمم تر از قبل به دنبال استخدام بودم اما باز هم به پله اخر نرسیده جواب منفی می گرفتم
    دعا تا دلت بخواد خونده بودم نذر تا دلت بخواد کرده بودم اما نمیشد
    الان حکمتش رو می فهمم اما اون موقع شاکی بودم بدجور
    میدونی چرا کار من جور نمیشد ؟
    چون من و همسرم زمانیکه دخترم دو سال و دو ماهش بود از هم جدا شدیم
    من مدت یکسال هم به امید استخدام در اون شهر بدور از خانواده و تنها زندگی کردم تا اینکه کارم تهران توی شرکت معتبری با حقوق و مزایای مناسب و بیمه جور شد دخترم رو بیمه کردم و به ارزوم رسیدم
    من اومدم تهران الان هم از کارم راضی هستم
    تازه الان می فهمم اگر من استخدام میشدم و توی اون شهر مجبور میشدم بمونم خیلی بهم سخت می گذشت چون خانواده ام تهران بودن و دختر کوچک من با کمبود محبت بزرگ میشد اما الان در کنار خانواده ام دیگه کمبود پدر رو کمتر حس میکنه و با دائیها و خاله هاش شاد شده و زندگی بهتری داره
    الان روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم که خوب شد من اونجا استخدام نشدم
    عزیزم در مورد تو هم همینطوره مطمئن باش خدا به اینده ما اگاه هست و اون میدونه چه چیزی برای ما بهتره
    اگر واقعا خودت رو به دست خدا بسپاری ( با عمق وجودت ) دیگه نباید گله کنی
    توکل کن و بدون بهترینها رو برات در نظر گرفته مطمئن باش
    [size=large]حتي اگر تنهاترين تنهايان هم شوم باز هم خدا هست او جانشين تمام نداشته هاي من است .[align=center][/align][/size]

  9. 3 کاربر از پست مفید رهايي تشکرکرده اند .


  10. #86
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مهر 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-18
    نوشته ها
    159
    امتیاز
    3,015
    سطح
    33
    Points: 3,015, Level: 33
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    314

    تشکرشده 320 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران

    نتیجه پیگیری هام این شد که من نفر 24 ام در آزمون شده بودم
    اگرچه انتظار داشتم بالاتر از اینها باشم اما 11 نفر اعلام کردند
    وعده دادن بعد از عید اگر بخوان شعبه اضافه کنند از این لیست استفاده میکنند یا شاید هم آزمون دوباره داشته باشند
    در هر حال من خیلی عالی تر از دیگران بودم و تلاشم بسیار زیاد بوده که این نتیجه رو گرفتم اما باید بیشتر تلاش میکردم
    بالخره روزی می رسه که من هم حکمت کارهای خدا رو بفهمم!

  11. کاربر روبرو از پست مفید ستایش بارن تشکرکرده است .

    ستایش بارن (دوشنبه 25 بهمن 89)

  12. #87
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران

    اون روز نرسیده؟

    فکر کنم رسیده ... ستایش اولین روز ورودش به تالار و ستایش امروز

  13. 2 کاربر از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده اند .

    بالهای صداقت (دوشنبه 25 بهمن 89)

  14. #88
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مهر 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-18
    نوشته ها
    159
    امتیاز
    3,015
    سطح
    33
    Points: 3,015, Level: 33
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    314

    تشکرشده 320 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران

    بزرگ شدنم که بله عالی بوده از خدا و شما دوستان ممنونم
    اما هر کار خدا جداگانه حکمتی داره و من حکمت خیلی چیزا رو هنوز نفهمیدم یکیش همین مساله کارمه
    2 ساله دارم تلاش میکنم اما ...!!!

  15. 2 کاربر از پست مفید ستایش بارن تشکرکرده اند .

    ستایش بارن (دوشنبه 25 بهمن 89)

  16. #89
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    جمعه 30 خرداد 04 [ 16:15]
    تاریخ عضویت
    1388-7-01
    محل سکونت
    همین حوالی
    نوشته ها
    2,584
    امتیاز
    67,964
    سطح
    100
    Points: 67,964, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 97.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialRecommendation Second ClassTagger First Class50000 Experience Points
    تشکرها
    13,216

    تشکرشده 14,131 در 2,566 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    308
    Array

    RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران

    ستایش عزیز
    هرچی به دنبالش بدوی ازت دور میشه ... پس اون رو رها کن ... این قدر تعقیب و گریز نداشته باش
    بگو شد شد ؛ نشد نشد
    و به گفته ی بالا ایمان داشته باش

  17. کاربر روبرو از پست مفید بالهای صداقت تشکرکرده است .

    بالهای صداقت (دوشنبه 25 بهمن 89)

  18. #90
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مهر 90 [ 19:48]
    تاریخ عضویت
    1389-8-18
    نوشته ها
    159
    امتیاز
    3,015
    سطح
    33
    Points: 3,015, Level: 33
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    314

    تشکرشده 320 در 128 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران

    نقل قول نوشته اصلی توسط بالهای صداقت
    ستایش عزیز
    هرچی به دنبالش بدوی ازت دور میشه ... پس اون رو رها کن ... این قدر تعقیب و گریز نداشته باش
    بگو شد شد ؛ نشد نشد
    و به گفته ی بالا ایمان داشته باش
    به روی چشم
    دارم اینکارو میکنم
    هر وقت یاد موضوع کار می افتم و وقتی باز به خودم میگم بجنب عقب موندی یه کاری بکن
    به ستایش میگم آروم
    هیجانم رو کنترل می کنم


 
صفحه 9 از 10 نخستنخست 12345678910 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تاپیک های نیازمند به حضور کارشناسان تالار
    توسط بالهای صداقت در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 285
    آخرين نوشته: جمعه 03 دی 00, 17:47
  2. پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 شهریور 92, 02:53
  3. پیمان شکنی‌های آن‌لاین
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 شهریور 92, 07:59
  4. تاثیرات منفی! تاپیک های خیانت!!!!!!!!
    توسط del در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 دی 90, 12:47

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.