RE: در ادامه تاپیک یافته های من و سخنی با مدیر وهم تالاران
ستایش جان سلام
میدونم چه حسی داری ؟ منم ازمون استخدامی داده بودم خیلی هم امیدوار بودم چون هم قبلش مطالعه کرده بودم و هم سئوالات به نظرم بسیار ساده بود و من فکر می کردم حتما قبول میشم وقتی جوابها اومد ماتم برد
ساعتها گریه کردم و از خدا گله و شکایت که چرا من تلاش کردم اما نتیجه نگرفتم
مگه خودت نمیگی از تو حرکت از من برکت پس چرا چرا چرا ؟
این امتحان رو زمانی دادم که در یک ارگان دولتی البته به عنوان روزمزد کار میکردم اگرچه پستم حساس بود و ارزوی سایر دوستان استخدام رسمی بود اما بخاطر کارائی و .... منو توی اون پست قرار داده بودن
من به هر دری زدم تا بتونم استخدام بشم ( البته در همون ارگان ) اما نمیدونم چطور بود همه راهها رو می رفتم تا می رسید به پله اخر نتیجه منفی میگرفتم 4 سال این کار من شده بود
چون بیمه هم نبودم حتی بعد از بدنیا اومدن دخترم ( 15 روز بعد ) رفتم سرکار
لازم بذکر هست که من حتی کسی رو نداشتم توی شهر غریب دخترم رو بهش بسپارم لاجرم دخترم رو با اون وضعیت با خودم میبردم اداره و میدادم به خانمی که همسرش همکارمون بود و اونها سرایدار اداره هم بودن
خلاصه مدت تقریبا یکماه به این وضع گذشت تا اینکه پرستاری پید ا کردم تا دخترم رو توی خونه مراقبت کنه
بعد از این جریان مصمم تر از قبل به دنبال استخدام بودم اما باز هم به پله اخر نرسیده جواب منفی می گرفتم
دعا تا دلت بخواد خونده بودم نذر تا دلت بخواد کرده بودم اما نمیشد 
الان حکمتش رو می فهمم
اما اون موقع شاکی بودم بدجور
میدونی چرا کار من جور نمیشد ؟
چون من و همسرم زمانیکه دخترم دو سال و دو ماهش بود از هم جدا شدیم
من مدت یکسال هم به امید استخدام در اون شهر بدور از خانواده و تنها زندگی کردم تا اینکه کارم تهران توی شرکت معتبری با حقوق و مزایای مناسب و بیمه جور شد دخترم رو بیمه کردم و به ارزوم رسیدم
من اومدم تهران الان هم از کارم راضی هستم
تازه الان می فهمم اگر من استخدام میشدم و توی اون شهر مجبور میشدم بمونم خیلی بهم سخت می گذشت چون خانواده ام تهران بودن و دختر کوچک من با کمبود محبت بزرگ میشد اما الان در کنار خانواده ام دیگه کمبود پدر رو کمتر حس میکنه و با دائیها و خاله هاش شاد شده و زندگی بهتری داره
الان روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم که خوب شد من اونجا استخدام نشدم
عزیزم در مورد تو هم همینطوره مطمئن باش خدا به اینده ما اگاه هست و اون میدونه چه چیزی برای ما بهتره
اگر واقعا خودت رو به دست خدا بسپاری ( با عمق وجودت ) دیگه نباید گله کنی
توکل کن و بدون بهترینها رو برات در نظر گرفته مطمئن باش
[size=large]حتي اگر تنهاترين تنهايان هم شوم باز هم خدا هست او جانشين تمام نداشته هاي من است .[align=center][/align][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)