عزيز من فقط ميتونم بهت بگم توكلت به خدا باشه
بعدشم تو ميتوني روپاي خودت وايسي .تحصيلكرده اي .كار ميكني
شوهرت اگه خودش نخواد راضي نمي شه
فقط خودش بايد بخواد كه برگرده به زندگي
از كسيم نترس
هر چي خدا بخواد همون ميشه
تو تلاش خودتو كردي
تشکرشده 6 در 4 پست
عزيز من فقط ميتونم بهت بگم توكلت به خدا باشه
بعدشم تو ميتوني روپاي خودت وايسي .تحصيلكرده اي .كار ميكني
شوهرت اگه خودش نخواد راضي نمي شه
فقط خودش بايد بخواد كه برگرده به زندگي
از كسيم نترس
هر چي خدا بخواد همون ميشه
تو تلاش خودتو كردي
hazadeh (یکشنبه 24 بهمن 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)