سلام
در جواب سوالات شما
1- 2 تا بچه دارند که الان دخترشون و پسرشون دانشجو هستند پسرشون فک کنم متولد 67 باشه
2- خانوم ایشون بسیار مدیر هستند و همیشه به تیپ و قیافه خودش میرسه و نه فک کنم هیچکس نمیتونه تشخیص بده خانومه بزرگتره چون خانومش روحیه خیلی بشاشی داره و همیشه مرتب هست
3- فکر کنم مدیریت خونه ایشون مشورتی باشه یعنی نه خانوم رئیسه نه آقا ولی هر کدوم نقش های سنتی خودشون رو دارن یعنی زن زن خونه س و مرد مرد خونه س اگه منظورتون اینه که خانوم به علت بزرگتر بودن سن به اقا مسلط هستند باید بگم که خیر ایشون خانوم با درایت و خوبی هستند و خونواده شون هیچ فرقی با خونواده های دیگه نداره








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)