RE: نمیخوام از دستش بدم
برادر عزیز
توکل کن به خدا
با صبر و توکل میتونی بهترین نتیجه رو بگیری شاید الان برات خیلی سخت می گذره از اینکه نمیتونی همه چیزهائی که اتفاق افتاده رو ثابت کنی اما صبر کن و مطمئن باش بالاخره خدا هوات رو داره و کمکت میکنه
وقتی خدائی به این بزرگی و عظمت رو داری اصلا به چیزهای دیگه فکر نکن
خدا با یه پشه نمرود رو که ادعای خدائی می کرد تنبیه کرد
در همه کارهای خدا حکمتی هست که ما قادر به درکش در اون زمان گرفتاری نیستیم اما بعد از رفع گرفتاریمون می فهمیم که خدا چقدر دوستمون داشته که اون مشکل رو برامون به عنوان یه هدیه رشد فکری و روجی به ما داده
توکلت الی الله
[size=large]حتي اگر تنهاترين تنهايان هم شوم باز هم خدا هست او جانشين تمام نداشته هاي من است .[align=center][/align][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)