RE: غیر منتظره
سلام دوست عزیز
به تالار همدردی خوش اومدی
عزیزم با چت و چند جمله تو نمیتونی به شناخت برسی
از اوجائیکه خودت هم میگی با هم تفاوت فرهنگی و مالی دارید بهتره قیدش رو بزنی چون بعد از مدتی صحبت ممکنه احساست درگیر بشه و دیگه تفاوتها رو نبینی اما الان که هنوز جوانه احساست رشد نکرده و منطقی و عاقلانه داری به مسئله نگاه می کنی مودبانه باهاش صحبت کنی وجواب رد بهش بدی
امیدوارم بتونی تصمیم درست بگیری 
[size=large]حتي اگر تنهاترين تنهايان هم شوم باز هم خدا هست او جانشين تمام نداشته هاي من است .[align=center][/align][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)