البته اینکه عقیده و نظر هر کس دارای اهمیت و قابل احترام است را نادیده نمیگیرم اما خداوند اگر به ما انسانها عقل و شعور عنایت فرموده اند پس چرا استخاره کنیم خصوصا در مورد ازدواج(در حاجت خیر جای هیچ استخاره نیست) .
تشکرشده 114 در 77 پست
البته اینکه عقیده و نظر هر کس دارای اهمیت و قابل احترام است را نادیده نمیگیرم اما خداوند اگر به ما انسانها عقل و شعور عنایت فرموده اند پس چرا استخاره کنیم خصوصا در مورد ازدواج(در حاجت خیر جای هیچ استخاره نیست) .
fafa1360 (یکشنبه 21 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)