
نوشته اصلی توسط
talebi90
چرا هیچ کس منو نمی بینه ؟ من هم یه زنم و احساس دارم گناه من فقط اینه که زمانی با این اقا اشنا شدم که این اقا از زنش می خواسته جدا بشه
اشتباهه کم و کوچکی نیست و این قدر پیش پا افتاده نبینش .
عزیزم دقیقا چون برای احساس شما ارزش قائل هستیم نمیخوایم که جای غلط سرمایه گذاریش کنی .
من دلم می خواد که تموم کنم ولی نمی تونم . با توجه به سنم من دیگه انتظار ندارم با یه پسر ازدواج کنم . یعنی شما می فرمایید من حق ازدواج حتی با یک مردی که متارکه کرده ندارم
این چه حرفیه که شما میزنی شما میتونی فرصت های بهتری داشته باشی و قرار نیست که از ترس سن بالا خودت رو بندازی تو یک زندگی پرمخاطره و یک انتخاب غلط داشته باشی و خدایی نکرده پشیمون بشی . مهم نیست کی ازدواج کنی مهم اینه که درست ازدواج کنی .
مردی که طلاق گرفته و بعد به دنبال انتخاب همسر هست رو هیچ وقت با مردی که در زمان تعهدش به همسر به سراغ کسی دیگه میره ، یکی نکن و عاقلانه ببین .
کسی که در زمان تاهل بره سراغ کسی دیگه نشان از ضعف اخلاقیش هست
علاقه مندی ها (Bookmarks)