سلام
امیدوارم خوب باشین
یواش یواش دارم راه میفتم
اینکه کم و بیش خودمو بشناسم تا حدودی هم اشکالاتمو شناختم
و چند تا کتاب راجب شناخت درمانی و ... هم خریدم ولی وقتم کمه ولی غافل هم نیستم چون الان در حال گذروندن دوران آموزشی خدمت سربازیم و امروز مرخصیمون تموم میشه و باید برگردم 10_15 روز دیگه دوران آموزشیمون به سر میرسه و ما بالاخره آزادانه تر و راحت تر خواهیم بود
من حالا خودم رو توی یه موقعیت جدیدی قرار دادمو دارم خودمو امتحان میکنم
البته با دانش کمم
دعا کنید تو شهر خودم بیفتم
این چیز هایی که راجب خصوصیات منفیم مینویسم هنوز کامل نیست ولی تا حالا اینارو کشف کردم
خطای سوم : فیلتر ذهنی
یعنی اگه تو یه مسئله ای 10 نفر بگن مثبته و یه نفر بگه منفیه ذهنم زود نا امید میشه و درگیر امر منفی
خطای چهارم : بی توجهی به امر مثبت
خطای پنجم : نتیجه گیری شتابزده
خطای هفتم : استدلال احساسی
خطای هشتم : باید ها
ایشالا با علم آموزی بهتر بتونم خودمو واکاوی کنم
به امید اینکه دوباره بتونم عضو فعال و استفاده کننده بهتری از سایت و مطالب شما باشم
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)