به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 فروردین 91 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1387-1-09
    نوشته ها
    187
    امتیاز
    4,552
    سطح
    43
    Points: 4,552, Level: 43
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    174

    تشکرشده 197 در 81 پست

    Rep Power
    37
    Array

    RE: +ادمها ترجيح مي دن با يه ادم معمولي و باهوش باشن تا يه ادم زيبااح

    نقل قول نوشته اصلی توسط arix
    من هم ترجیح میدم با یه فرد با ظاهر معمولی و باهوش باشم تا یه فرد زیبا و احمق
    سلام

    خب به نظر من آدم ها با همدیگر فرق می کنند.چیزی که آدم اکثرا می بیند این است که اول چهره طرف مقابل را می بیند.بعد که پسند شد می رود ببیند هوش و طرز فکر طرف چگونه است.
    من که به شخصه از یک خانومی که چهره ی خیلی خوبی داشت خوشم آمد (خب مسلما توی همون نگاه اول از باهوش بودن طرف مقابلم اطلاعی نداشتم که) ، بعد که رفتم و آشنا شدم دیدم خیلی هم با هوشه.یعنی زیبایی کلید ارتباط بود.طبیعتا اگر اون خانوم زیبا نمی بود شاید هیچ ارتباطی هم برقرار نمی شد.

    در حقیقت جمله را این طور اصلاح می کنم

    من هم ترجیح میدم با یه فرد با ظاهر زیبا و باهوش معمولی باشم تا یه فرد زیبا و احمق یا یک فرد با ظاهر معمولی و باهوش

    ولی یک چیز دیگر هم هست.خیلی از خانوم ها یا آقایون گمان می کنند که برای مثال اگر به 5 تا زبان می توانند صحبت کنند ، دکتر و مهندس هستند و ... دیگه الان همه ی خصوصیات یک شریک خیلی خوب رو دارند

    ولی مساله اینجاست که من به شخصه می خواهم با همسرم فارسی صحبت کنم (خودم رو مثال می زنم چون هیچ وقت دوست ندارم عقیده ی خودم رو به همه نسبت بدم ) ، اینکه در سر کار هم دکتر یا مهندس زبر دست و ماهری باشد برایم فرقی نمی کند.چون من که رابطه ی کاری با وی ندارم.

    یک استادی در دانشگاه داشتیم که خیلی همه دوستش داشتند.همیشه می گفت من وقتی صبح صبحانه می خورم دوست دارم در لیوان مخصوص خودم شیر بخورم ، وقتی از سر کار بر می گردم اول سراغ همسرم می روم و یک سلام گر م به وی می کنم ، شب ها همیشه شام مخصوص جدید می خوریم و ...

    در حقیقت دل آدم به همین چیز ها خوش است دیگر.مگر نه طرف 5 تا زبان بلد باشد یا در کارش حرفه ای باشد ولی فردی شلخته بوده و به فکر زندگی نباشد چه ارزشی دارد

    پس باز هم جمله را این طور اصلاح می کنم

    من هم ترجیح میدم با یه فرد خوشتیپ و باهوش معمولی باشم تا یه فرد زیبا و احمق یا یک فرد با ظاهر معمولی و باهوش

    به عبارتی خیلی از خانوم هایی که آقایان به شدت جذبشان می شوند اصلا ظاهری زیبا ندارند.بلکه با سلیقه نشستند و وقت گذاشتند و به تیپ و قیافه ی خود رسیده اند

    این مهمه!


    این خودش بیانگر این موضوع است که اون خانوم فردی با سلیقه و با حوصله هست و حداقل به هر چیزی که اهمیت ندهد به ظاهر و آنچه می پوشد اهمیت می دهد.این برای من خیلی مهمه و آقایان این موضوع را در همان نگاه اول نا خود آگاه می فهمند
    مسلما من از یک خانوم ژولیده ی بسیار بسیار زیبا و بسیار بسیار باهوش به هیچ وجه خوشم نمی آید!

    حالا برویم سر لغت دوم یعنی "هوش"

    اینکه طرف آدم باهوشی باشد ولی اصلا به خاطر غرور بیجا یکبار حاضر نشود به اشتباه خود اعتراف کند یا همیشه به آدم سرکوفت بزند که "این کار رو کردی اشتباه بود ، دیدی گفتم" باز هم چه ارزشی دارد.در حقیقت اون هوش در جهت منفی و سرکوفت زدن به آدم استفاده می شود نه ، بهبود زندگی

    پس باهوش لغت مناسبی نیست.بهتر است بگوییم کسی که آدم رو درک کند و توانایی مدیریت زندگی به صورت شراکتی را داشته باشد و سعی کند مدام خودش را بهتر سازد !

    به هر حال این هم نظر من بود

    با تشکر از توجه شما

    پی نوشت : نمی دونم مجاز به ارسال این پست بودم یا نه.اگر باید بابتش حق عضویت پرداخت می کردم عذر خواهی می کنم.مدیران لطف کنند و پست را حذف کنند

    سلام
    بعد از یک سال دوباره سرو کله ام پیدا شد.
    جوابت معرکه بود و کامل و دقیق و کاملااااااااااااا واضح. حرفات خیلی کمک کرد بهم دوست خوبم
    موفق باشی

  2. 2 کاربر از پست مفید a_b تشکرکرده اند .

    a_b (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اطلاع خانواده از قصد و تاريخ عمل زيبايى روى بينى و چانه من
    توسط بركه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 02 مهر 95, 14:22
  2. خلاصه با هم بسازيد
    توسط setareh در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 بهمن 87, 13:01
  3. رمز و راز واژه هاي زشت و زيبا در زندگي !
    توسط keyvan در انجمن سخنان نغز و جملات قصار بزرگان
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 دی 87, 10:42
  4. ارزيابي وضع بي نماز
    توسط hossein.tajalla در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 04 آبان 87, 12:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.