ببینید تئوری اش خیلی خوبه! ولی به نظرتون اگر مثلا من یکی دو سال دیگه شرایط ازدواج داشتم:نوشته اصلی توسط goolnaz
1- از کجا پیداش کنم؟ (آخه یه شهر دیگه اس، من یه شهر دیگه)
2- اگر پیداش کردم و ازدواج کرده بود، بعدا حسرت نمیخورم که چرا گذاشتم به همین سادگی از دستم بره؟
مرسی بابت وقتی که گذاشتید








علاقه مندی ها (Bookmarks)