يه كمي از اين دختر خوشبخت

بگو لااقل بهتر آدم بتونه كمكت كنه! اگر هم اصلا و اصلا ازش شناخت نداري و فقط به اصرار پدر محترمتون ميخوايد بريد راستش به نظر من شايد اگر كمي بااحتياط پيش بريد بهتره چون ممكنه خداي نكرده پس فردا خانم برادرتون با خودش بگه حالا اگر قبلا رفته بودند خواستگاريش براي شوهرم و جواب رد شنيده بودن هيچي مشكلي نداره ولي چرا اد رفتند همون دختره رو برا تسوكه انتخاب كردند؟! تا هميشه جلو چشم من باشه؟

البته اين بستگي به خانم برادرتون هم داره اما متاسفانه معمولا بعضي خانمها يه كمي در اين قضيه الكي حساسيت به خرج ميدن.
علاقه مندی ها (Bookmarks)