سلام فائزه ، ورودت را به تالار خیر مقدم می گویم
در مورد دوستی یکسری مهارتهای عمومی مثل مهارتهای ارتباطی لازم هست، و به بعضی صفات شخصیتی نیز مربوط می شود. از آنجا که ممکن است جواب کامل و تهیه یادداشت در این زمینه طول بکشد، پیشنهاد می دهم روی مقاله زیر کلیک فرمائید و بخش مربوط به دوستانش را مطالعه فرمائید. ( البته سایر بخشهای آن هم شاید برایت جالب باشه)
http://www.hamdardi.net/thread-229.html







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)