خانم فرانک بیاین و بخونین ، ارزششو دارهنوشته اصلی توسط فرانک1389
اگه میخواین فقط پست های منو بخونین (خودشیفتگی زیاد دارم!)
راستی میتونین پست ها رو توی word یا هر برنامه ای مث Notepad کپی و پِیست کنید و با هر فونت و رنگی بخونین
تشکرشده 167 در 63 پست
خانم فرانک بیاین و بخونین ، ارزششو دارهنوشته اصلی توسط فرانک1389
اگه میخواین فقط پست های منو بخونین (خودشیفتگی زیاد دارم!)
راستی میتونین پست ها رو توی word یا هر برنامه ای مث Notepad کپی و پِیست کنید و با هر فونت و رنگی بخونین
خیلی تنها (شنبه 16 بهمن 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)