سلام
به نظرم تو خودت رو کلا از این ماجرا بکش بیرون . چون خانواده اون دختر و پدرش راه حل برای مشکلشون پیدا میکنن . به نظرم ادامه بدی شاید مشکلات غیر قابل جبرانی برات پیش بیاد . مثل بی آبروی و . . . !
در این شرایط احساسات یکم بیشتر به آدم فشار میاره . مواظب باش احساساتی عمل نکنی .
اگر هر اقدامی انجام بدی چون قانونا هیچ کس اون دختر نیستی مقصر شمرده میشی . موفق باشید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)