من خودم به شخصه فکر می کنم هرچه ازدواج زودتر باشه بهتره، ولی در این سن باید حمایت خانواده ها باشه
تشکرشده 17 در 10 پست
من خودم به شخصه فکر می کنم هرچه ازدواج زودتر باشه بهتره، ولی در این سن باید حمایت خانواده ها باشه
mohammadshp (چهارشنبه 13 بهمن 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)