خوب این شد یه جواب درست و حسابینوشته اصلی توسط yasa
به نظرتون من الآن چیکار کنم؟ جوابشو چی بدم؟ شما که میگین زوده از طرفیم اون از من جواب میخواد...چیکار کنم؟
خوب این شد یه جواب درست و حسابینوشته اصلی توسط yasa
به نظرتون من الآن چیکار کنم؟ جوابشو چی بدم؟ شما که میگین زوده از طرفیم اون از من جواب میخواد...چیکار کنم؟
تشکرشده 2,080 در 437 پست
همين حرفايي كه اينجا زدي رو يه كمي سانسوركن و بهش بگو (در مورد علاقه و قصد ازدواج و ...)
وبعدش ديگه از طريق خانواده اقدام كن تا ادامه ي آشناييتون زير نظر خانواده و رسمي باشه تا هروقت كه ان شاءالله شرايط ازدواج رو كسب كني و اقدام كني!
يادتون نره كه هرچه زودتر اين قضيه رو با خانواده ي خودتون و اونا در ميون بذارين بهتره چون ممكنه خداي نكرده مخالفتي صورت بگيره و شما بيش از حد وابسته شده باشيد و جدايي براتون غير ممكن باشه!
موفق باشيد برادر عزيزم!![]()
yasa (یکشنبه 10 بهمن 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)