باتوجه به صحبتهاتون به نظر ميرسه كه مادرشوهرتون دنبال بهانه ميگرده.بهتره يك مدت از شوهرتون نخواين كه به ديدن خوانواتون بياد.حتي اگه درمورد اين مساله صحبت كرد بهش بگين كه شما اجباري براي اين كه اون با خانوادتون رابطه برقرار كنه ندارين.اين مساله چند تا حسن داره
1/جلوي بهانه گيري مادرش رو ميگيره
2/وقتي شما ازش نخواين به مرور اين خلا رو حس ميكنه واز اينكه درخانواده شما پذيرفته نشده احساس بد ميكنه چون واقعا وقتي يك نفر با خانواده همسرش قطع رابطه ميكنه كه مزاياي قطع رابطه خيلي بيشتر از معايبش باشه.
3/روي شما منت نميگذاره كه من رو مجبور به كاري كردي
البته من هنوز هم معتقدم كه شما اشتباهتون اين بوده كه با خانوادتون همراه نشدين واون هم اين مساله رو متوجه شده كه با تحريك احساسات شما مي تونه شما رو به اونچه ميخواد راضي كنه.در نتيجه اون فكر ميكنه شما حامي خوبي ندارين ومي تونه هر بلايي كه بخواد سرتون در بياره.بهتره در مواردي كه موضوع جدي پيش مياد بيشتر به راهنمايي هاي خانوادتون گوش كنيد واز تكروي پرهيز كنين







علاقه مندی ها (Bookmarks)