سلام ، وقتتان بخیر
به فروم خوش آمدید
از اینکه مورد خودتان را خیلی روشن مطرح کردید ممنونم.صداقت شما ستودنی است.
بهترین راه حل این است که موضوع را با همسرتان در میان گذاشته و اتفاقاتی که افتاده را برایشان کاملا شرح دهید
دلیلش واضحه.این حداقل حقی است که همسر شما به عنوان شریک زندگی شما دارد
کامروا باشید
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)